کد خبر: ۲۴۱۶۵۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

قاسم حدادي‌فر در مورد شروع ضعيف ذوب آهن در ليگ برتر گفت: بازي خوبي مقابل صبا انجام داديم و مستحق باخت نبوديم. در بازي با تراکتورسازي هم شاهد بازي متعادلي بوديم و معتقدم تساوي مقابل اين تيم بد نيست. قبول دارم نقطه ضعف‌هايي داريم ولي تغييراتي در تيم ايجاد شده که نياز به زمان داريم. هواداران ذوب آهن مطمئن باشند تيم ما به زودي نتايج خوبي خواهد گرفت.

به نقل از فارس، او در مورد بازي روز جمعه با پرسپوليس در شرايطي که اين تيم در بحران به سر مي‌برد تاکيد کرد: پرسپوليس هميشه پرسپوليس است و به اين مسائل توجه نمي‌کنيم. آنها براي جبران نتايج دو بازي قبلي مي آيند و اين کار ما را سخت مي‌کند اما ذوب آهن هم به برد فکر مي‌کند و مي‌خواهيم 3 امتياز را بگيريم. سال گذشته يک بار باختيم و يک بار هم مساوي کرديم و اميدوارم نتايج فصل قبل مقابل پرسپوليس را جبران کنيم.

حدادي‌فر در مورد محروميت هم تيمي سابقش، پيام صادقيان خاطرنشان کرد: پيام بازيکن فوق العاده‌اي است و در ذوب آهن هيچ وقت رفتار بدي نداشت. احتمالا او تحت فشار بوده و من از شنيدن خبر محروميت صادقيان ناراحت شدم. پيام براي پرسپوليس و تيم ملي مهره تاثيرگذاري است و اميدوارم محروميت او را کم کنند. بازيکني مثل صادقيان در فوتبال ايران کم پيدا مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها