کد خبر: ۲۴۱۶۴۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۱     ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
سيدهاشم حسيني درباره پارگي رباط احمد اسکندري بازيکن تيم پديده خراسان گفت: اين بازيکن در تمرينات آسيب ديد و متاسفانه رباط پايش پاره شد اما کارهاي اوليه انجام شده و طي اين هفته و احتمالا در تهران، اسکندري پايش را به تيغ جراحي بسپارد.

به نقل از فارس، وي در پاسخ به اين سوال که اين بازيکن پيش از اين يک بار ديگر رباط پاره کرده و آيا باشگاه پديده بدون تست پزشکي بازيکن جذب کرده يا نه، ادامه داد: از اينکه او قبل از اين رباط پاره کرده‌ اطلاعي ندارم و اين بازيکن مشکلي نداشت و در تمرينات اين اتفاق برايش افتاد. هرچند که از بازيکنان ايراني معمولا تستي گرفته نمي‌شود. البته ما بازيکنانمان را در کميته پزشکي فدراسيون تست کرديم اما به هر حال اين اتفاق رخ داد.

سرپرست تيم فوتبال پديده خراسان درباره محمد رجب‌زاده بازيکن اين تيم که گفته مي‌شود نه برايش کارت بازي صادر شده و نه حق حضور در بازي‌هاي پديده را دارد و تنها مي‌تواند در تمرينات شرکت کند آنهم در حالي که قراردادي دو ساله با پديده خراسان بسته، اظهار داشت: فکر مي‌کنم اين بازيکن مشکلي با سرمربي تيم دارد و به نظرم خود سرمربي مي‌تواند پاسخي به اين سؤال بدهد و شايد اگر من حرفي بزنم درست نباشد. به هر حال مسائلي هست اما اختلاف نيست چرا که رجب‌زاده به صورت منظم در تمرينات حاضر مي‌شود. من نمي‌توانم بگويم اختلافي هست اما نمي‌توانم خودم را قاطي اين مسائل کنم.

وي درباره اينکه سرپرست تيم مي‌تواند در اين موضوع نقش پدري داشته باشد، اظهار داشت: نقش من در تيم پدرانه است و خيلي از مواقع در تمرينات با بازيکنان تک به تک حرف مي‌زنم چرا که آنها مثل بچه‌هاي من هستند و در عين حال سرمربي بايد در اين موارد صحبت کند و من نمي‌توانم عاطفه‌ام را وارد مسائل تيم کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها