کد خبر: ۲۴۱۴۵۱
زمان انتشار: ۲۲:۴۵     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،حسین ماهینی برای اینکه ثابت کند معافیت پزشکی اش مشکلی نداشته 10 روز پیش مدارک پزشکی خود را تحویل سازمان لیگ داد.

او به مسوولان باشگاه پرسپولیس همچنین علی دایی اطمینان داده بود که مدارک پزشکی اش کامل است و به زودی مجوز او برای همراهی پرسپولیس در مسابقات لیگ صادر خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد. مدارکی که ماهینی تحویل سازمان لیگ داده از نظر آنها معتبر نیست و تا الان مجوز بازی این بازیکن برای شرکت در مسابقات لیگ صادر نشده است.

این خبر به گوش مسوولان باشگاه پرسپولیس نیز رسیده و آنها منتظر تصمیم علی دایی هستند. چنانچه سرمربی پرسپولیس تشخیص دهد، این باشگاه نام ماهینی را از لیست خارج و بازیکن دیگری را جایگزین او خواهد کرد. البته دفاع ملی پوش پرسپولیس همچنان پیگیر قضیه مشکل خود است و اعتقاد دارد با پیگیری بیشتر مسوولان باشگاه پرسپولیس مشکل او حداقل به طور موقت حل خواهد شد.

پیش از این گفته می‌شد حسین ماهینی از دی ماه سال 1391 دانشجوی دانشگاه پرسپولیس بوده و مشکلی برای حضور در لیگ برتر ندارد. ماهینی حتی امسال هم دانشجوی دانشگاه پرسپولیس بوده و این مستندات برای ارائه به مسئولان سازمان لیگ آماده شده است.

:وکیل حسین ماهینی در خصوص آخرین شرایط این بازیکن به کاپ گفت: تکلیف نهایی ماهینی تا سه شنبه ، چهارشنبه مشخص می شود. قطعا تا پایان این هفته اعلام کمی کنیم که آیا این بازیکن می تواند برای پرسپولیس به میدان برود، یا خیر.
وی افزود:ما طی این مدت نامه نگاری های زیادی به دیوان عدالت اداری داشته ایم. امیدواریم تا پایان این هفته پاسخ روشنی به ما بدهند تا ماهینی که از ملی پوشان فوتبال ایران است، از بلاتکلیفی خارج شود.
وی خاطرنشان کرد: اگر مشکل مدافع پرسپولیس حل شود، وی از هفته چهارم سرخپوشان پاینخت را همراهی می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها