کد خبر: ۲۴۱۴۰۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۸     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،مهدي حسيني نسب مربي تيم راه‌آهن در گفت‌وگو با ورزش سه از پيروزي سفيدپوشان اکباتان مقابل نفت تهران ابراز رضايت مي‌ کند. حسيني نسب مي‌ گويد: در دقايق پاياني گل زديم، نفتي ها در دقيقه 90 مساوي کردند و ما در دقيقه 94 بازي را برديم. از اين لحاظ مسابقه واقعا پرفشار و جذاب بود.

او درباره ثبت اولين پيروزي در ليگ مي‌ گويد: ما در بازي مهمي پيروز شديم چون نفت باشگاه با برنامه و قدرتمندي است و اينکه ما توانستيم آنها را از پيش رو برداريم قدرت ما را نشان مي‌ دهد. اين نتيجه اي است که در ادامه فصل بسيار به کمک ما خواهد آمد و البته شک نکنيد که هر چه بگذرد ارزش اين سه امتياز را بيشتر خواهيم فهميد.

مربي راه‌آهن در مورد تغييرات تاکتيکي تيمش در اين مسابقه مي‌گويد: به نسبت بازي قبلي 3 تغيير داشتيم که اتفاقات تغييراتمان جواب داد و امين منوچهري گل سرنوشت ساز اين مسابقه را به ثمر رساند.

از حسيني نسب درباره تغيير وحيد طالب لو مي‌ پرسيم و او مي‌ گويد: به هر حال نظر آقاي استيلي به بازي کردن دروازه خارجي مان بود، وحيد هم در بازي اول روي گل دوم استقلال اشتباه کرده بود و صلاح بر اين ديده شد که از دروازه‌بان‌ خارجي استفاده کنيم البته طالب لو از باتجربه ترين ها و بهترين هاي راه‌آهن است و قطعا دوباره شايستگي خودشان را نشان خواهد داد.

حسيني نسب درباره بازي با فولاد هم مي‌ گويد: رقابت خيلي سختي در پيش داريم اما همانقدر که آنها انگيزه دارند ما هم شرايط خوي داريم. ضمن اينکه ما بايد از بازي هاي خانگي مان نهايت استفاده را ببريم. برد اين هفته و حسي که به ما داد ما را اميدوار مي‌ کند که با قدرت وارد اين مسابقه شويم و با نتيجه خوب از آن بيرون بيايم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها