کد خبر: ۲۴۱۴۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۴۶     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،به نقل از "ورزش سه"، دل پيرو که آخرين بار در سال 2012 با لباس يووه بازي کرده است، در مورد اين که قرار است در ديدار فردا براي دقايقي لباس تيم سابقش را بر تن کند، گفته:«اين دو رنگ مشکي و سفيد همه داستان من و همه زندگي من هستند. مي خواهم صحبت را خلاصه کنم. فقط مي توانم اين دو رنگ را در دو کلمه خلاصه کنم، يک عشق».

او در ادامه گفت:«خوشحال تر از اين نمي توانستم باشم. اين شانس را دارم که با لباس يووه از هوادارانم، نه تنها در يووه بلکه در سيدني که دو سال فوق العاده را در کنار آن ها داشتم، خداحافظي کنم. در اين دو سال استراليايي ها اطراف مرا پر از هيجان، عشق و احترام کرده بودند. مي خواهم از همه تشکر کنم. مي خواهم از جايي تشکر کنم که احساس مي کنم خانه ام است، زمين فوتبال. دوباره اين فرصت را دارم که يک تيم فوق العاده را ببينم. استراليا هم فرصت خوبي پيدا کرده که نشان دهد فوتبال اين کشور در سال هاي اخير چه پيشرفت خوبي داشته است. من هم خوشحالم که در پيشرفت فوتبال اين کشور سهمي داشته ام و 2 سال در ليگ استراليا بازي کردم. مطمئنم که پيشرفت استراليايي ها متوقف نمي شود».

او با هوادارانش براي بازي فردا قرار گذاشت:«فردا شما را مي بينم. در استاديوم منتظرتان هستم و کساني هم که نمي توانند بيايند مي توانند بازي را از تلويزيون تماشا کنند. مي خواهم به همه خداحافظ بگويم و علاقه ام به هوادارانم را نشان دهم. بايد يک بار ديگر اشاره کنم که در طرف ديگر زمين يوونتوس قرار دارد و مي خواهم همه بدانند که اين براي من به چه معني است».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها