کد خبر: ۲۴۱۳۹۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،محمد پنجعلي در واکنش به رأي کميته انضباطي مبني بر محروميت 3 ماهه پيام صادقيان عنوان کرد: نمي‌دانم چگونه اين رأي صادر شده است. داوري که معلوم شد چه فسادي انجام داده 8 ماه محروم شد و صادقيان 3 ماه. آن داور قهرماني را از پرسپوليس گرفت و واقعا خدا را خوش نمي‌آيد چنين رأيي درباره صادقيان صادر شود.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: پرسپوليس با اين محروميت ضربه بزرگي مي‌خورد. با توجه به اينکه اين رأي قابل تجديد نظرخواهي است اميدوارم مسئولان جواني و متنبه شدن صادقيان را درنظر بگيرند چون او از لفظ بدي استفاده نکرد.

سرپرست تيم پرسپوليس تصريح کرد: به نظر من محروميت 3 ماهه براي صادقيان سنگين است و انتظار داريم اين محروميت کمتر شود. ما مي‌خواهيم صادقيان را تنبيه کنيم نه اينکه او را از زندگي فوتبالي بيندازيم. او آينده تيم ملي و مسي فوتبال آسياست. پيام جواني کرده و در عصبانيت اشتباهي مرتکب شده که اتفاقا بعد از بازي و در رختکن گفت که اشتباه کردم و دست خودم نبود.

پنجعلي درباره آخرين وضعيت پيوستن مشائيل اومانيا به پرسپوليس اظهار داشت: مديربرنامه‌هاي اين بازيکن امروز با آقاي رحيمي جلسه گذاشت و قرار شد کارهاي حضور اين بازيکن در ايران انجام شود. همه چيز آماده است ولي نمي‌شود تاريخ دقيق حضورش را اعلام کرد.

وي در پايان درباره حضور و يا عدم حضور مهرداد پولادي در پرسپوليس گفت: به احتمال خيلي زياد مهرداد پولادي به تمرينات پرسپوليس برمي‌گردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها