کد خبر: ۲۴۱۳۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، در دومين روز از مسابقات کاراته قهرماني آسيا در رده‌هاي سني نوجوانان، جوانان و زير 21 سال که با حضور 370 کاراته‌کا از 29 کشور در سالن بدمينتون کوالالامپور مالزي برگزار شد، در وزن 76- کيلوگرم، علي بهبود ابتدا مقابل نماينده ازبکستان 6 بر يک به برتري رسيد، سپس برابر حريف کويت 3 بر صفر پيروز شد، سومين مبارزه هم مقابل عربستان با نتيجه 2 بر يک برنده شد. بهبود در ديدار پاياني مقابل حريفي از مالزي قرار گرفت و با نتيجه يک بر صفر پيروز شد و به مدال طلاي اين وزن رسيد.

به گزارش فارس، در وزن 76+کيلوگرم، صالح اباذري در نخستين گام نماينده هند را 8 بر صفر شکست داد، در مبارزه دوم حريف قزاقستاني را 10 بر يک از پيش رو برداشت، اباذري در سومين ديدار مقابل حريف ژاپني پس از تساوي يک بر يک با راي داوران برنده ميدان اعلام شد و راهي ديدار فينال شد. او در ديدار فينال موفق شد برابر حريف عربستاني پس از تساوي در وقت معمول مبارزه با راي داوران پيروز شده و مدال طلا را بر گردن آويزد.

در وزن 68- کيلوگرم مهدي قراري‌زاده 7 بر 6 کاراته کاي عربستاني را برد، در مبارزه دوم مقابل حريف از ژاپن قرار گرفت و 8 بر 6 نتيجه را واگذار کرد تا در جدول شانس محدد بخت خود را بيازمايد. او در اين گروه ابتدا حريفي از چين تايپه را 4 بر صفر برد و سپس موفق شد نماينده اردن را 7 بر صفر شکست داده و به مدال برنز اين دوره از رقابت‌ها برسد.

در ادامه اين رقابت‌ها نيز در بخش دختران، در وزن 59- کيلوگرم، آويشن باقري در نخستين گام برابر نماينده هند با نتيجه 8 بر يک پيروز شد، در دومين مبارزه مقابل حريف مالزي 5 بر صفر به برتري رسيد و به فينال راه يافت. باقري در ديدار پاياني مقابل نماينده قزاقستان با نتيجه 4 بر 3 شکست خورد و به مدال نقره اين وزن دست يافت.

در وزن 59+کيلوگرم، مليکا احدي در مبارزه نخست 5 بر يک مقابل تايلند پيروز شد، در مبارزه دوم برابر حريف ويتنامي 3 بر يک باخت و در جدول شانس مجدد به مبارزاتش ادامه داد. او در اين گروه مقابل کاراته کايي از نپال 8 بر صفر به برتري رسيد و صاحب مدال برنز شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها