کد خبر: ۲۴۱۳۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۴     ۱۸ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش خبرنگار مرصاد، مطابق رویه معمول جلسات اخیری که استانداری کرمانشاه برگزار می کند، نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه در روز خبرنگار نیز با بی احترامی به "اذان" پس از اعتراض جمعی از اصحاب رسانه به حاشیه کشیده شد.

بر اساس این گزارش در یک اشتباه دقیق!! راس "ثانیه" شروع اذان از گروه نوازندگان موسیقی دعوت شد و همزمام با ندای "الله اکبر" که از چندین تلفن همراه برخی از حاضرین به گوش می رسید تنبک و تار گروه موسیقی شروع به نواختن کرد که با اعتراض شدید تعداد زیادی از اصحاب رسانه متوقف شد.

IMG_5304 [640x480]

در این هنگام معاون سیاسی استانداری کرمانشاه با دستپاچگی گفت: ببخشید من وسط می پرم اما وقت اذان است و از گروه موسیقی می خواهم که کار را متوقف کند.

استاندار کرمانشاه هم با اظهار نظری عجیب گفت: اشکالی ندارد سخنرانی ها را ادامه بدهید…

این عدم توانایی در برنامه ریزی برای یک جلسه چند ساعته که نه تنها ساعت اذان را برای اقامه نماز در نظر نمی گیرید بلکه با یک همزمانی بسیار بسیار دقیق صدای تنبک و تار در حال کوک شدن را با ندای الله اکبر یکی می کند.

جمع زیادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه با ترک جلسه به نمازخانه خالی استانداری کرمانشاه رفتند و بدون حضور هیچ روحانی و یا پیش نمازی، نماز را به مدیرمسئول روزنامه نقد حال که از پیشکسوتان قابل احترام عرصه رسانه است اقتدا کردند.

وقتی معاون سیاسی تعداد شهرستانهای کرمانشاه را نمی داند

به گزارش مرصاد یکی دیگر از حواشی جالب این نشست عدم اطلاع معاون سیاسی استاندار کرمانشاه از تعداد شهرستان های استان کرمانشاه بود. وی با چند اشتباه اول تعداد شهرستان های کرمانشاه را که ۱۴ شهرستان است، ۱۶ مورد اعلام کرد و بعد در ارائه آمار تعداد فرمانداران دچار سردرگمی شد.

IMG_5318 [640x480]

آیت آزرمی این اشتباه خود را با تذکر نیک کردار معاون عمرانی استانداری کرمانشاه اصلاح کرد.

قول تلویحی برکناری فرماندار صحنه

وی با اشاره به برخی انتقادات در مورد انتصاب برخی مدیران که شایستگی چندانی ندارند تلویحا قول برکناری فرماندار صحنه را داد و گفت: در مواردی که به آنها اشاره شد سعی می کنیم نطرات تأمین شود.

فریدون معتمدیان و دریافت یادداشت "وقت شما تمام است" پس از اشاره به نام مرصادنیوز

یکی از سخنران های این مراسم فریدون معتمدیان رئیس خانه مطبوعات استان کرمانشاه بود که او هم با انتقاد از جو بسته انتقاد در استان کرمانشاه از شکایت های پیاپی از مدیران رسانه های مکتوب و مجازی گلایه کرد.

در حین سخنرانی معتمدیان استاندار کرمانشاه یادداشتی را به یکی از مشاورین خود داد که او هم درست در لحظه ای که فریدون معتمدیان از محتوای یادداشت ارسالی خود به "مرصادنیوز" سخن می گفت یادداشتی را با مضمون پایان وقت سخنرانی به رئیس خانه مطبوعات تحویل داد.

khabarnegar

این اقدام که شاعبه نارضایتی از مطرح شدن نام یک رسانه منتقد را به اذهان متبادر می کرد باعث نارضایتی معتمدیان و گسسته شدن رشته کلام او شد که وی این موضوع را پشت تریبون اعلام کرد.

IMG_5192 [640x480]

کادوی روز خبرنگار برای کسانی که خبرنگار نبودند

شاید یکی از مواردی که به خوبی به چشم می آمد حضور برخی از افرادی بود که اصلا خبرنگار نبودند و به دلایل سیاسی به این جمع دعوت شده و البته از کادوی روز خبرنگار هم محروم نماندند.

حضور وبلاگ نویسان غیر معتبر و در پاره ای از موارد هتاک نیز از حواشی سوال برانگیز این جلسه بود.

حضور مثبت  همه معاونین استاندار در نشست روز خبرنگار

از نکاتی که می شود به عنوان نکته مثبت جلسه با خبرنگاران در استانداری کرمانشاه به آن اشاره کرد حضور استاندار کرمانشاه و همه معاونین وی در این جلسه بود که در برخی از نشست های سالیان گذشته به این شکل دیده نمی شد.

سخنران های گزینشی و انتقاد از فضای مجازی که منتقد استانداری کرمانشاه است

انتخاب بدون هماهنگی و گزینشی سخنرانان جلسه از مواردی بود که اعتراضاتی را در پی داشت. دو سخنران با زیرکی خاصی از رسانه های اصولگرا انتخاب شده بودند در حالی که سرپرست های فعلی آنها همراه با مجموعه استانداری هستند و در یک هماهنگی احتمالا تصادفی از انتقادات رسانه های مجازی از استانداری کرمانشاه گلایه کرده و آن را بر هم زننده اتحاد رسانه ای عنوان کردند!!

بعد از برگزاری سخنرانی های محدود و که البته بیشتر گزارش مدیران استانداری بود تا سخن خبرنگاران، اهالی رسانه در نشستی صمیمی در محوطه استانداری کرمانشاه در ضیافت شام مدیریت ارشد استان شرکت کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها