کد خبر: ۲۴۱۱۰۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۱۷ مرداد ۱۳۹۳
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به امضای تفاهم نامه آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه سراسر کشور تاکید کرد: نقش روحانیت در مدارس کشور پررنگ تر می شود.
به گزارش پایگاه 598، علی اصغر فانی در حاشیه نخستین دوره ملی حیات طیبه دانشگاه فرهنگیان سراسرکشور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نقش روحانیت در مدارس تقویت خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص پر رنگ شدن نقش کارشناسان دینی و روحانیت در مدارس کشور به خبرنگار مهر گفت: اهمیت و تاثیر حضور کارشناسان دینی در مدارس کشور برکسی پوشیده نیست و آموزش و پرورش نیز بر این مهم اذعان دارد.

وی با تاکید بر ضرورت اجتناب ناپذیر بهره گیری از آموزه های قرآن و عترت در نظام آموزشی کشور، افزود: در همین راستا موافقت نامه ای با حوزه های علمیه کشور بسته شد.

وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: این تفاهم نامه با مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری منعقد شد تا از حضور علما و کارشناسان دینی در آموزش و پرورش کشور بهره گرفته شود.

 فانی ابراز امیدورای کرد تا از در سال تحصیلی جدید از پتانسیل کارشناسان مذهبی کشور و روحانیت در تربیت فرزندان کشور استفاده شود.

وزیر آموزش و پرورش همچنین با تاکید بر اینکه نظام آموزش و پرورش کشور نیاز به تحول دارد؛ افزود: این تحول در سیستم آموزشی کشور یک شبه اتفاق نمی افتد و زمان بر است.

وی تاکید کرد: سازمان بزرگ آموزش و پرورش بیش از یک میلیون همکار فرهنگی دارد و البته نیازمند بهسازی و بروز رسانی هستیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها