کد خبر: ۲۴۰۹۲۵
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
یکی از عناصر رسانه‌ای فتنه 88 و از نزدیکان هاشمی‌رفسنجانی در پی سوال نماینده تهران از ربیعی و با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مجموعه این وزارتخانه اخراج شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فؤاد صادقی که از مدتی قبل در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسؤولیت گرفته بود، چند روزی است با دستور علی ربیعی، وزیر تعاون از مجموعه این وزارتخانه اخراج شده است.

حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تایید این خبر اظهار داشت: این اقدام به دنبال سوال بنده از علی ربیعی در این زمینه انجام شده، بنده از وزیر کار پرسیده بودم که چرا فؤاد صادقی با سوابق ضدانقلابی و محکومیت قطعی و نقشی که در فتنه 88 داشته، در یکی از زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و  رفاه اجتماعی مسؤولیت گرفته است؟ نماینده تهران در مجلس در ادامه تصریح کرد: همچنین از مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری نیز در این باره سوال کرده بودم مبنی‌بر اینکه چرا احکام محکومیت فؤاد صادقی و عمار کلانتری (سردبیر خبرگزاری آنا وابسته به دانشگاه آزاد)‌ به‌رغم قطعی شدن، اجرا نمی‌شوند؟ وزیر دادگستری توضیحاتی را در پاسخ به سوال مطرح کرد اما نه‌تنها بنده بلکه اکثر اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس نیز قانع نشدند و این سوال را ملی اعلام و برای رسیدگی بیشتر به صحن علنی مجلس ارجاع دادند.

رسایی همچنین تأکید کرد: عمار کلانتری دارای 7 ماه محکومیت قطعی است ولی حکم وی اجرا نمی‌شود که جای تعجب دارد. درباره علت انتصاب چنین فردی در سمت سردبیری خبرگزاری آنا از رضا فرجی‌دانا، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز سوال خواهم کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها