کد خبر: ۲۴۰۸۶۸
زمان انتشار: ۲۳:۱۵     ۱۵ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،او بیشتر از دفاع کردن علاقمند به گلزنی مقابل ذوب‌آهن است و درباره بازیشان مقابل این تیم اصفهانی و شرایط خودش با خبرنگار آی‌اسپورت‌ در این زمینه گفت‌وگو کرده و صحبت های وی را می‌ خوانید.

آل نعمه درباره دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی مقابل ذوب آهن در هفته دوم رقابت های لیگ چهاردهم گفت: بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم و فکر می کنم بازی خوبی شود. آنها فوتبال خوبی را ارائه می کنند و ما باید خط هافبک این تیم را که بسیار قدرتمند است از کار بیندازیم.

وی درباره شرایط خودش هم ادامه می‌دهد: علاوه بر حضور در تمرینات خودم هم به طور اختصاصی به تمرین می پردازم. من دیر به تمرینات اضافه شدم ولی تلاش می کنم روز به روز بهتر شوم.

مدافع تراکتورسازی درباره شرایط تیمی ذوب آهن اینطور می‌ گوید: ذوب آهن تیم خوبی است. خیلی دوست دارم مقابل این تیم گلزنی کنم ولی در وهله اول چون من دفاع هستم باید مراقب گل نخوردن تیمم باشم.

آل نعمه در خصوص اینکه گفته می شد از همه بیشتر پول گرفته است گفت: خیلی ها هستند که از من بیشتر پول گرفته اند. خدا را شکر تلویزیون هم مشخص کرد که کدام بازیکنان بوده اند. زمان مشخص خواهد کرد که من ارزان ترین بازیکن لیگ هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها