کد خبر: ۲۴۰۷۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
۱۲ ماه گذشت، از ادعاها تا عملکردها؛
حسن روحانی با وعده های کوتاه مدت و بلند مدت خود توانست اعتماد کمی بیش از 50درصد رای دهندگان را به خود جلب نموده و بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند/ با توجه به اینکه سیاست خارجی یکی از عرصه های بود که حسن روحانی توجه بیشتری به آن داشت و وعده های زیادی در رابطه با بهبود وضعیت اعتبار ایرانیان در جهان داده بود، پایگاه 598 به بررسی عملکرد یک ساله دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم پرداخته که در ادامه آن را منتشر میکند.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسن روحانی با وعده های کوتاه مدت و بلند مدت خود توانست اعتماد کمی بیش از 50درصد رای دهندگان را به خود جلب نموده و بر کرسی ریاست جمهوری بنشیند. در طول این یک سال برخی مدافعان دولت، هرگونه اظهار نظر و نقد عملکرد رییس جمهور را زودهنگام میدانسته و معتقد بودند که باید حداقل یک سال به دولت حسن روحانی فرصت داد.

با توجه به اینکه سیاست خارجی یکی از عرصه های بود که حسن روحانی در زمان انتخابات توجه بیشتری به آن داشت و وعده های زیادی در رابطه با این محور فعالیت‌های دولت داده بود، پایگاه 598 با بی‌طرفی کامل به بررسی عملکرد یک ساله دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم پرداخته که در ادامه آن را منتشر میکند.




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها