کد خبر: ۲۴۰۵۰۵
زمان انتشار: ۲۰:۳۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،حمید سیاسی، رییس هیات مدیره پرسپولیس از زمانی که به این باشگاه پرطرفدار آمده، جای کار کردن هر روز چندین مصاحبه انجام می‌دهد و مشخص نیست زمان برای کار کردن پیدا می کند یا خیر. این موضوع آنقدر تکرار شد تا رحیمی، مدیرعامل پرسپولیس هم به حف آمد.

رحیمی در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اظهارات سیاسی که گفته رحیمی از هیأت مدیره کنار گذاشته شده، گفت:‌ما برای باشگاه‌ طبق سیاست‌هایش سخنگو انتخاب کرده‌ایم تا همه چیز در یک کانال رو به جلو برود اما من نمی‌دانم به جای صحبت کردن سخنگوی ما چرا آقای سیاسی در مورد همه چیز اظهارنظر می‌کند و آیا ایشان از شرح وظایف خودش با خبر است یا خیر؟ تصمیمات هیأت‌مدیره و مسائل باشگاه را قرار شده سخنگو اعلام کند این نمی‌شود که هم من و سیاسی و سخنگو همه بخواهیم مصاحبه کنیم. من حتی چند بار علی‌رغم اینکه دیدم خبرنگاران در گرما به دنبال مصاحبه با من هستند اما شرمنده آنها شدم تا خدای ناکرده باشگاه از آرامش خارج نشود. از سیاسی هم خواهش می‌کنم در وظایفی که دارد دقت کند و همه چیز را نباید در رسانه‌ها مطرح کند.

رحیمی ادامه داد:‌ تصمیم‌گیرنده در مورد خارج شدن من از لیست هیأت مدیره وزارت ورزش است که از سوی سخنگوی باشگاه طبق توافقات در صورت نیاز مطرح خواهد شد و نیازی نیست هر روز من و برخی دوستان به خاطر یک مسائل کوچک مصاحبه کنیم چون ما نیاز به باشگاه داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها