کد خبر: ۲۴۰۴۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۴ مرداد ۱۳۹۳
ظاهرا خبر مصدومیت این بازیکن هم به 10 ماه خدمتش در بسیج اهواز مربوط می شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از آی اسپورت ، درست در همان روزی که خبر تلاش باشگاه خوزستانی برای رساندن کاپیتان پرتوانش به بازی با پرسپولیس منتشر شد این بازیکن به شدت آسیب دیده است.


بختیار رحمانی خودش گفته  رباط صلیبی اش پاره شده و اگر این خبر واقعا درست باشد یکی از سه بازیکن برتر فصل قبل  و به اعتقاد بسیاری بهترین بازیکن لیگ سیزدهم کل فصل جاری را از دست خواهد داد و حتی اگر  مشکل معافیتش حل شود  قادر به بازی برای فولاد نخواهد بود.


بختیار در مصاحبه اخیرش گفته  آنقدر درباره مشکل معافیتش نوشتند و حرف و حدیث درست کردند که مصدوم شد و حالا باید ماه ها دور از فوتبال باشد و احتمال زیاد جام ملت های آسیا را هم از دست خواهد داد و شاید برای باز های لیگ قهرمانان آسیا  که از بهمن ماه سال جاری شروع می شود آماده نشود.


حالا باید دید آیا باشگاه فولاد  نام کاپیتان 970 میلیونی خود را  از لیست خود خارج خواهد کرد و اگر این اتفاق بیافتد مثلا می توانند او را برای بازی های آسیایی در لیست شان قرار دهند یا نه.


البته بعد از اعلام خبر مصدومیت  بختیار رحمانی برخی معتقدند این اتفاق واقعیت ندارد و کاپیتان فولاد می خواهد از داستان کارت معافیت ها فرار کند. ظاهرا رحمانی طی این مدت تمرینات انفرادی را پشت سر می گذاشته و پاره شدن رباط در تمرین انفرادی که معمولا به کارهای بدنسازی  و هوازی  مربوط می شود کمی بعید  و عجیب به نظر می رسد مگر اینکه اتفاق عجیب و غریبی برای این بازیکن رخ داده باشد!


در مورد مشکل سربازی  بختیار  هم گفته می شود قرار شده این بازیکن 10 ماه در بسیج اهواز خدمت کند و  ظاهرا  موضوع کسر خدمت سابقه بسیجی و آپشن هایی برای زودبرگشتنش به تیم وجود دارد که باشگاه فولاد به دنبال تحقق آنهاست.ظاهرا خبر مصدومیت این بازیکن هم به 10 ماه خدمتش در بسیج اهواز مربوط می شود.معمولا مصدومیت رباط 10 ماه طول می کشد و بختیار بعد از این مدت می تواند تیمش را همراهی کند .انگار داستان مصدومیت  هم  در راستای همین اجباری 10 ماهه مطرح شده است!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها