کد خبر: ۲۴۰۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۹     ۰۱ آبان ۱۳۹۰
در این جلسه قرار است غلامعلی حدادعادل رئیس کمیسیون فرهنگی، ستار هدایتخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی، علی مطهری نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی و کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی و احمد توکلی نماینده تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ‌پیرامون مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر سخنرانی کنند.
جلسه غیرعلنی مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور بررسی دغدغه‌های فرهنگی نمایندگان آغاز شد.

حجت‌الاسلام حسین سبحانی‌نیا نماینده مردم نیشابور و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «فارس» از حضور سید‌محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در صحن علنی مجلس برای ارائه توضیحاتی پیرامون دغدغه‌های فرهنگی نمایندگان در جلسه غیرعلنی خبر داد.

وی افزود: در این جلسه قرار است غلامعلی حدادعادل رئیس کمیسیون فرهنگی، ستار هدایتخواه سخنگوی کمیسیون فرهنگی، علی مطهری نماینده تهران و عضو کمیسیون فرهنگی و کاظم جلالی سخنگوی کمیسیون سیاست خارجی و احمد توکلی نماینده تهران و رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس ‌پیرامون مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر سخنرانی کنند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه این جلسه یک ساعت به طول خواهد انجامید، گفت: در جلسه غیرعلنی امروز پارلمان مسائل فرهنگی،‌ حوزه کتاب، سینما، برنامه‌های تلویزیونی، مشکلات صدا و سیما، وظیفه متولیان فرهنگ و هنر و دغدغه‌های فرهنگی مقام معظم رهبری مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

سبحانی‌نیا در خاتمه با بیان اینکه هم اکنون علی لاریجانی رئیس مجلس ریاست جلسه را بر عهده دارد،‌ گفت: پس از پایان بررسی مسائل و مشکلات بخش فرهنگ، یکی از اعضای هیئت پارلمانی ایران در سفر به کشورهای سوئیس، قرقیزستان و گرجستان به ارائه گزارشی از این سفرها خواهد پرداخت و سپس جلسه علنی مجلس آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها