کد خبر: ۲۴۰۰۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۲۷     ۱۲ مرداد ۱۳۹۳
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:
رضا رحمانی اظهار داشت: در صورتی که شورای رقابت نتواند دلیل منطقی برای افزایش قیمت خودرو به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه دهد، قطعاً نسبت به کاهش قیمت خودرو و اصلاح فرمول قیمت‌گذاری اقدام می‌شود
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «نسیم»، رحمانی  دیشب در حاشیه نشست با فعالان حوزه صادرات خراسان رضوی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه کاهش قیمت خودرو قطعی است افزود : هفته گذشته کمیسیون صنایع و معادن مجلس ، نشست مشترکی با رئیس شورای رقابت داشت که در این جلسه مدارک و مستندات در خصوص قیمت تمام شده خودرو به شورای رقابت ارائه شد.

وی با  اشاره به نتایج این جلسه گفت : در این جلسه مقرر شد شورای رقابت نتایج به دست آمده را از تحقیق و تفحص مجلس در حوزه خودرو بررسی کند و نظر خود را درباره کاهش قیمت خودرو به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه دهد .

رحمانی افزود: همچنین در این جلسه رئیس شورای رقابت درست نبودن فرمول ارائه شده برای تعیین قیمت خودرو را پذیرفت و مقرر شد شورای رقابت ، در 2 هفته آینده دلایل منطقی خود برای افزایش قیمت خودرو  را به این کمیسیون ارائه کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : در صورتی که شورای رقابت نتواند دلیل منطقی برای افزایش قیمت خودرو به کمیسیون صنایع و معادن مجلس ارائه دهد ، قطعاً نسبت به کاهش قیمت خودرو و اصلاح فرمول قیمت‌گذاری اقدام می شود.

رحمانی تأکید کرد: افزایش قیمت خودرو در شرایط کنونی که نرخ تورم در حال کاهش است، هیچ مناسبتی ندارد و انتظار ما این است که شورای رقابت ، نسبت به کاهش قیمت خودرو اقدام و فرمول تعیین قیمت را اصلاح کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها