کد خبر: ۲۳۹۷۶۰
زمان انتشار: ۲۱:۳۳     ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،کريستيانو رونالدو در منچستريونايتد خود را به عنوان بازيکني توانا به فوتبال جهان معرفي کرد. او در اين تيم انگليسي به هر آنچه مي‌خواست دست يافت و با قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا به عنوان بهترين بازيکن جهان هم انتخاب شد. رونالدو پس از درخشش با شياطين سرخ اين تيم را به مقصد سانتياگو برنابئو ترک کرد تا پيراهن رئال مادريد را بر تن کند. او در اين تيم اسپانيايي هم خوش درخشيد و به عنوان بهترين بازيکن جهان هم انتخاب شد. رونالدو هر چند از منچستر يونايتد جدا شده و سالهاست پيراهن رئال مادريد را بر تن مي‌کند اما هواداران شياطين سرخ هنوز اميدوار هستند که روزي رونالدو به تيم محبوب‌شان برگردد تا بار ديگر به قدرت نخست فوتبال جزيره تبديل شوند.

به نقل از ايسنا، رونالدو در گفت‌وگويي که با کانال تلويزيوني منچستريونايتد داشت، بازگشت خود به اين تيم را بعيد ندانست که اين مي‌تواند خبر بسيار خوبي براي هواداران شياطين سرخ باشد. او گفت: منچستريونايتد يکي از بزرگ‌ترين تيم‌هاي فوتبال جهان است. اين تيم را دوست دارم. همه مي‌دانند که هر وقت از خوبي‌هاي رئال‌مادريد مي‌گويم نام منچستريونايتد را هم بر زبان مي‌آورم و اين نشان مي‌دهد که چقدر اين تيم را دوست دارم.

رونالدو درباره احتمال بازگشتش به منچستر يونايتد گفت: من منچستر را بسيار دوست دارم. در حالي که 18 سال بيشتر نداشتم به اين تيم پيوستم و به هر آنچه مي‌خواستم دست يافتم. مردم رفتار بسيار خوبي با من داشتند. من الان بازيکم رئال هستم اما کسي نمي داند که در آينده چه اتفاقي مي افتد.

رونالدو در سال 2009 منچستر يونايتد را ترک کرد تا با 80 ميليون يورو پيراهم رئال مادريد را بر تن کند. او موفق شد با پيراهم منچستر يونايتد 117 گل به ثمر رساند اما اوج درخشش او به رئال برمي‌گردد تا جايي که موفق شده تا الان 223 گل به ثمر برساند.

قرار است دو تيم منچستر يونايتد و رئال مادريد در ديداري دوستانه در شهر ميشيگان آمريکا به مصاف هم بروند. به احتمال زياد رونالدو به خاطر آسيب‌ديدگي به اين بازي نخواهد رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها