کد خبر: ۲۳۸۸۳۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۲     ۰۵ مرداد ۱۳۹۳
مربی دروازه بان های راه آهن می گوید امیدوار است رکورد نباختنش به استقلال همچنان باقی بماند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، استقلال و راه‌آهن جدا از همه جذابيت‌هاي بازي اول خود در ليگ چهاردهم، يك چهره مهم را كنار زمين پذيرا خواهند بود، كسي كه به عنوان دروازه‌بان و مربي به استقلال نباخته است، چهره محبوبي به نام احمدرضا عابدزاده. با مربي دروازه‌بان‌هاي راه‌آهن گفتگويي انجام داديم كه مي‌خوانيد.

 

*‌ تكليف راه‌آهن بايد تا سه‌شنبه مشخص شود، در غير اين صورت فدراسيون تيم فجرسپاسي را جايگزين تيم شما در ليگ برتر خواهد كرد!

- تكليف را كه بايد قوه قضاييه روشن كند. يك بار تيم را با قيمت 8 ميليارد تومان به حميد استيلي واگذار كرده‌اند و گويا الان مي‌گويند ارزش آن بيشتر از اين مبلغ است. خب اگر راه‌آهن به ليگ دسته اول سقوط كند ارزش و قيمتش خيلي افت مي‌كند، هم به ضرر قوه قضاييه مي‌شود و هم اين همه آدم كه در باشگاه راه‌آهن فعاليت دارند. باشگاهي كه تيم الف، ب، تيم‌ اميد، جوانان، نوجوانان و نونهالان دارد.

 

*‌ همين بلاتكليفي در روحيه بازيكنانتان تأثير منفي مي‌گذارد؟

- نمي‌دانم، من كه به كار خودم مي‌رسم.

 

*‌ بازي اول راه‌آهن با استقلال است و شروع سختي در ليگ خواهيد داشت. درباره اين مسابقه چه نظري داري؟

- خوب است كه حريف اولمان استقلال است و ليگ را با اين بازي شروع مي‌كنيم چون بچه‌ها باانگيزه‌تر تمرين مي‌كنند و بهتر بازي خواهند كرد.

 

*‌ احمدرضا عابدزاده به عنوان بازيكن و مربي مقابل استقلال نباخته است، فكر مي‌كني اين ركورد در راه‌آهن هم برايش محفوظ بماند؟

- اميدوارم كه همين‌طور باشد، فوتبال است و يك توپ گرد. بايد ببينيم چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

 

*‌ اوضاع دروازه‌بان‌هاي تيمتان چطور است؟

- طالب‌لو و امير از ابتدا در تمرينات بوده‌اند و آمادگي‌شان در حد خوبي است ولي دروازه‌بان خارجي‌مان تازه به تيم اضافه شده و هنوز ميدان مناسبي نبوده تا سطح كيفي و جسمي‌اش را دقيق بسنجم، اما در تمرينات تلاشش را انجام مي‌دهد.

 

*‌ مقابل استقلال، طالب‌لو را درون دروازه قرار مي‌دهيد، امير عابدزاده يا دروازه‌بان خارجي‌تان را؟

- چهارشنبه جلسه فني داريم، اعضاي كادر فني نظراتشان را مي‌دهند و در نهايت سرمربي تصميم‌گيري مي‌كند.

 

*‌ پسر شما در پرسپوليس و در مقطعي در تيم اميد با وينگادا كار كرد و به هر حال در ليگ برتر حضور دارد اما اخيراً به تيم اميد دعوت نمي‌شود، چرا؟

- داستان دارد و من فعلاً خيلي به آن نمي‌پردازم و فقط آرزو مي‌كنم قداست جايگاه و لباس تيم‌ملي درگير مسائل پشت پرده و دلالي نباشد و طبيعتاً شما رسانه‌ها بايد از وينگادا اين سؤال را بپرسيد چرا دروازه‌بان باكارنامه‌اي كه سابقه بازي در انگليس و آمريكا را دارد و در پرسپوليس و حالا راه‌آهن است ناگهان خط مي‌‌خورد؟ شرايط فني و انضباطي‌اش هم مشخص است، هرچند صادقانه بگويم براي شما رسانه‌ها اخبار حاشيه‌اي و حوادث بسيار مهم‌تر از چنين موضوعاتي است (خنده). اگر يك فوتباليست حرفي فني بزند برايتان مهم نيست. تا حرف حاشيه‌اي بزند مي‌رود در صدر اخبار.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها