کد خبر: ۲۳۷۲۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۳۰ تير ۱۳۹۳
خريد‌هاي تابستاني قرمزپوشان مرسي‌سايد با جذب مدافع تيم ساوتهمپتون ادامه پيدا مي‌کند.

 

به گزارش پایگاه 598،مسئولان باشگاه ليورپول با دژان لوورن، دفاع وسط کروات تيم ساوتهمپتون به توافق رسيده‌اند و به زودي او را به جمع شاگردان برندان راجرز اضافه خواهند کرد.

گفته مي‌شود که لوورن علاوه بر ليورپول از دو تيم لندني آرسنال و تاتنهام هم پيشنهاداتي داشته است اما مرسي‌سايد را براي ادامه دوران بازيگري‌اش به پايتخت انگليس ترجيح داده است.

لوورن از سران ساوتهمپتون به خاطر رد پيشنهاد 20 ميليون پوندي ليورپول در اوايل ماه جولاي عصباني بوده و از قرار معلوم با ابراز خشم خود به هدفش رسيده است.

اين بازيکن به سايت اسپورتسکه نووستي کرواسي گفت: ليورپول پيشنهاد خود را اعلام کرده بود اما مسئولان باشگاه مرا در جريان آن قرار ندادند. بعد از آن پيشنهادات ديگري هم از سوي ليورپول ارائه شد اما مسئولان باشگاه ساوتهمپتون باز هم مرا در جريان آنها قرار ندادند. من از اين طرف و آن طرف از موضوع با خبر و از رويکرد مسئولان باشگاه بسيار ناراحت شدم. همان موقع بود که فهميدم اينجا (ساوتهمپتون) ديگر جاي ماندن نيست.

لوورن افزود: ليورپول به من پيشنهادي 20 ميليون پوندي داد در حالي که ساوتهمپتون براي جذب من 9 ميليون پوند پرداخت کرده است. با اين کار مسئولان باشگاه ساوتهمپتون هم دو برابر سود مي‌کنند.

طبق اعلام رسانه‌هاي انگليسي، ليورپول در اين هفته يا ابتداي هفته آينده به طور رسمي با لوورن قرارداد مي‌بندد تا او پنجمين خريد تابستاني اين تيم پس از ريکي لمبرت، آدام لالانا، امره چان و لازار مارکوويچ باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها