کد خبر: ۲۳۷۰۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۳۱     ۲۹ تير ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598، ژروم بواتنگ، مدافع مياني تيم ملي فوتبال آلمان که اخيراً با اين تيم به عنوان قهرماني جام جهاني 2014 برزيل رسيده است، در گفت‌وگو با هفته‌نامه آلماني «Die Welt am Sonntag» گفت: اميدوارم يواخيم لو همچنان مربي آلمان باقي بماند. او در سال‌هاي اخير سهم بسزايي در موفقيت تيم آلمان داشته و باعث پيشرفت قابل‌توجه ما شده است.

وي افزد: هدف بعدي‌ام قهرماني در اروپاست. با تيم زير 21 سال آلمان پيش از اين به عنوان قهرماني اروپا رسيده‌ام ولي تا کنون با تيم ملي آلمان به چنين موفقيت نرسيده‌ام. البته نگران نباشيد چون هنوز خيلي مانده تا از عملکرد خودم راضي باشم.

مدافع 25 ساله ژرمن‌ها تصريح کرد: پس از قهرماني آلمان در حدود 120 پيام تبريک دريافت کردم. خيلي از اين پيام‌ها از دوستان و هم‌تيمي‌هاي پيشينم بود و اين برايم خيلي ارزشمند بود. فينال جام جهاني 2014 در کنار فينال ليگ قهرمانان اروپا 2013 به طور حتم بهترين بازي‌هاي دوران حرفه‌اي‌ام بوده‌اند.

بواتنگ در پايان خاطرنشان کرد: پس از بازي فينال جام بيستم با پدرم تماس گرفتم. او گفت که به من خيلي افتخار مي‌کند و اين بيشتر از هر چيز ديگري برايم ارزش دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها