کد خبر: ۲۳۷۰۲۳
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۲۹ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،دکتر امین نوروزی در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص آسیب دیدگی مدافع استقلال در ترکیه اظهار داشت: جواب ام آر آیی که از پای حنیف عمران زاده گرفته شده فردا آماده می شود و بلافاصله همکارانم آن را به دست من می رسانند تا با دیدن آن برنامه درمانی کامل تری برای او در نظر بگیرم.

معاونت پزشکی باشگاه استقلال ادامه داد: در حال حاضر برای حضور در یک دوره تحصیلی دو ماهه در رشته فیزیوتراپی به آمریکا سفر کرده ام و در این مدت همکارانم در تهران کنار تیم هستند و هر لحظه با من در ارتباطند و قرار است به محض آماده شدن جواب ام آر آی عکس را برای من بفرستند.

وی در پاسخ به اینکه دوری شش هفته ای عمران زاده قطعی است یا نه گفت: این تشخیصی بود که بر اساس تشخیص اولیه عنوان شد و با دیدن عکسی که درخواست شده می توان تاریخ دقیق تری را درباره میزان طول درمان او عنوان کرد.

معاونت پزشکی استقلال اضافه کرد: در حال حاضر کار فیزیوتراپی حنیف آغاز شده و با اینکه امروز (شنبه) کلینیک فیزیوتراپی استقلال تعطیل بود از همکارانم خواستم تا کلینیک برای ادامه درمان حنیف بسته نباشد و کار فیزیوتراپی  این بازیکن بدون وقفه پیگیری شود.

دکتر نوروزی در این ارتباط که چه زمانی ام آر آی به دستش می رسد خاطر نشان کرد: قرار است صبح فردا عکس مورد نظر از عضله چهار سر ران عمران زاده به دستم برسد. در تشخیص اولیه توسط همکارانم مشخص بود که عضله اش آسیب شدیدی دیده و به واسطه همین شدت صدمه دیدگی دوری شش هفته ای تشخیص داده شد و با رسیدن عکس زمان دقیق تری اعلام خواهد شد.

ناگفته نماند با توجه به آغاز چهاردهمین دوره لیگ برتر از نهم مرداد ماه حنیف عمران زاده قطعا هفته های اول و دوم لیگ را از دست خواهد داد و در بازی برابر راه آهن در بازی نخست استقلال در لیگ غیبت خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها