کد خبر: ۲۳۷۰۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۱     ۲۹ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،هر چند سبک بازی پرسپولیس می تواند درخشش این مهاجمان را در بازی های رسمی لیگ تحت تاثیر قرار دهد اما همین که دایی می بیند رضا نوروزی و محمد عباس زاده چقدر آماده اند می تواند به روزهای خوش آینده امدوار بماند.

رضا نوروزی و محمد عباس زاده در ترکیه کولاک کردند و در سه بازی تدارکاتی پرسپولیس جمعا 9 گل زدند که سهم عباس زاده 5 و سهم رضا نوروزی 4 گل بود. این دو بازیکن تنها یک بار در نیمه دوم آخرین بازی تدارکاتی مقابل دینامیک گرجستان کنار هم بازی کردند تا مشخص شود تنها یکی از این دو مهاجم گلزن باید در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

با توجه به سیستم انتخابی از سوی علی دایی پرسپولیس تنها یک مهاجم نوک خواهد داشت که یا باید عباس زاده باشد یا نوروزی و طبیعتا هر کدام از این بازیکنان به عنوان بال به میدان برود از دروازه دورتر شده و آمار گلزنی اش پائین می اید.

همین مساله باعث شده رقابت نوروزی و عباس زاده برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی در ترکیه به بالاترین حد ممکن برسد و آنها با گلزنی های پیاپی مقابل دایی خودنمایی کنند. این در حالی است که نوروزی تقریبا اردوی اردبیل را از دست داد و در حین تمرینات تیمی کارهای بدنسازی اش را انجام داد تا به بقیه برسد. در نقطه مقابل عباس زاده در هر سه بازی تدارکاتی ترکیه گل زد ضمن اینکه در تهران و مقابل پدیده مشهد هم موفق به گلزنی شد تا روند گلزنی هایش ادامه داشته باشد.
باید دید دایی که حالا کار سختی برای انتخاب بین یکی از این دو مهاجم را دارد در بازی اول مقابل نفت تهران کدام یک از این دو مهاجم گلزن را به میدان می فرستد. شاید انگیزه بازی مقابل تیم سابق شانس رضا نوروزی را بیشتر کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها