کد خبر: ۲۳۶۹۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۲۹ تير ۱۳۹۳
مدافع فصل پیش پرسپولیس در آستانه هم تیمی شدن با هافبک خلاق گذشته استقلال است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، پس از مسابقات جام‌جهانی بارها گفته می‌شد که سیدجلال قراردادش را با پرسپولیس تمدید می‌کند اما هر روز اخبار متناقضی در این خصوص به گوش می‌رسید و هواداران هم بی‌صبرانه اخبار مدافع ملی‌پوش خود را دنبال می‌کردند.

 

اگر سیدجلال به اروپا و تیم‌های معتبر این قاره منتقل می‌شد دل هیچ‌کس نمی‌سوخت اما افسوس که می‌شنویم مدافع سرزن تیم‌ملی هم با تیم‌های عربی به توافق رسیده است.

 

شاید باید سیدجلال زودتر از این به تیم‌ملی بزرگسالان می‌رسید تا بتواند روانه لیگ‌های معتبر دنیا شود اما متأسفانه این روزها فقط لیگ‌های عربی هستند که بازیکنان ما را جذب می‌کنند.

 

رحیمی مدیرعامل باشگاه که تلاش می‌کرد این مدافع را طبق نظر دایی حفظ کند، دست و پایش بسته است. اعضای هیأت‌رئیسه باشگاه هم فقط ابراز تأسف می‌کنند و از بابت جدایی او ظاهرا ناراحت هستند. خود سیدجلال هم این بار از توافق با تیم الاهلی قطر پرده برمی‌دارد در حالی که او قبلا با الجیش قطر هم مذاکره کرده بود.

 

برای یک مربی فقط کافی است 5 دقیقه از تمرین سیدجلال، پرش‌ها و ضربه‌های سرش را ببیند. مدافعی که در گلزنی هم مهارت دارد و بازیکنی نیست که به راحتی از کنار نام او عبور کرد.

 

به هر حال سیدجلال این روزها حسابی سوژه رسانه‌های ورزشی شده است. الاهلی همان تیمی است که فصل قبل فریدون زندی و سپس مجتبی جباری را جذب کرد و حالا باید مجتبی کاشته‌های الاهلی را روی سر یک ایرانی ارسال کند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها