کد خبر: ۲۳۶۹۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۹ تير ۱۳۹۳
ترابیان که مسئولیت مذاکره با کارلوس کی‌روش را برعهده دارد، به رادیو ورزش گفت: افزایش قرارداد کی‌روش چشمگیر نیست و قرارداد به نفع فدراسیون پیش رفته است
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «نسیم»، محور مهم‌ترین بخش‌های گفتگوی عضو کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در ادامه می‌آید:

- روز جمعه جلسه چهار ساعته‌ای را با کی‌روش برگزار کردیم و همه موارد را مو به مو بررسی کردیم. فقط مباحث حقوقی ماند که قرار شد کی‌روش با وکیلش آنها را نهایی کند

- همه مسائلی که در قرارداد گذشته دچار اختلاف شده بود، در قرارداد جدید حلاجی شد. کی‌روش با حسن نیت موارد را پذیرفت و با ما راه آمد. او به زودی موارد باقی‌مانده را با وکیلش نهایی می‌کند و ما تاریخ دهم مرداد را برای روز امضای قرارداد قرار داده‌ایم.

- برای اینکه کی‌روش بتواند برنامه بلندمدت داشته باشد و این فوتبال پوست بیندازد، تا پایان جام جهانی 2018 قرارداد کی‌روش را تمدید کرده‌ایم تا او برای تأثیرگذاری در فوتبال ما زمان کافی داشته باشد.

- افزایش قرارداد کی‌روش چشمگیر نیست و قرارداد به نفع فدراسیون پیش رفته است. خود کی‌روش هم چندان به بالا رفتن مبلغ قراردادش فکر نمی‌کرد و بیشتر به جزئیات مباحث خود قرارداد اهمیت داد.

- همه مشکلات قبلی را در قرارداد جدید مورد توجه قرار دادیم، ولی اینکه این موارد چگونه اجرا شود و چه کسی صیانت اجرایی آن را برعهده داشته باشد از دست من خارج است. ما به آنچه لازم بود در قرارداد اشاره کردیم و حتی جرایمی برای عدم اجرای آن درنظر گرفتیم اما نمی‌دانم فدراسیون برای اجرا کردن آن چه برنامه‌ای دارد.

- به شما اطمینان می‌دهم که من علاقه‌ای به سرپرستی در تیم ملی ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها