کد خبر: ۲۳۶۷۶۶
زمان انتشار: ۱۷:۴۱     ۲۷ تير ۱۳۹۳
تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار تدارکاتی خود با نتیجه ۴ ـ ۱ دینامیک باطومی گرجستان را شکست داد.
تیم پرسپولیس موفق شد از سد تیم دینامیک باطومی گرجستان بگذرد. سرخپوشان در این بازی تدارکاتی که ظهر امروز در ترکیه برگزار شد با نتیجه 4 بر 1 به برتری رسیدند. محمد عباس‌زاده و رضا نوروزی هر کدام دو گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند.

 

نوروزی یک گل را از روی نقطه پنالتی که حسین ماهینی گرفته بود، به ثمر رساند و یک گل دیگر که در دقیقه 80 روی خلاقیت شخصی به ثمر رسید، نوروزی دروازه‌بان حریف را جا گذاشت و برای سرخ پوشان گلزنی کرد.

 

سام شعبانی بازیکنی که از انگلیس در تمرین پرسپولیس شرکت کرده، پاس گل دوم را به نوروزی داد. شعبانی یکی از ایرانیان مقیم انگلیس است که در اردوی ترکیه پرسپولیس تست داد.

 

محمد عباس‌زاده روی سانتر فرشاد قاسمی با ضربه سر اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. عباس‌زاده در دقیقه 75 نیز روی همکاری هادی نوروزی و پیام صادقیان دومین گل خود در این دیدار را به ثمر رساند.

 

نیلسون، میثم حسینی، لیو، احمد نوراللهی، رضا نورمحمدی، فرشاد قاسمی، محمد نوری، رضا حقیقی، مهدی طارمی، محمد عباس زاده و امید عالیشاه به میدان رفت.

 

سرخپوشان در نیمه دوم هم با سوشا مکانی، حمیدرضا علی عسگری، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حسین ماهینی، مهردادکفشگری، سام شعبانی، محمد عباس زاده، هادی نوروزی و رضا نوروزی به میدان رفت.

 

پرسپولیس در این دیدار با لباس‌های قرمز و حریف گرجستانی با لباس‌های سرمه‌ای به میدان رفتند.

 

این آخرین بازی پرسپولیس در کمپ ترکیه بود. پرسپولیس در اولین دیدار دوستانه خود در اردوی ترکیه برابر تیم گلوریا رومانی با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسیده بود و در دومین بازی خود نیز برابر سونگا آذربایجان با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست یافته بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها