کد خبر: ۲۳۶۶۰۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۲۶ تير ۱۳۹۳
مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: پس از حفظ آندو تیموریان در تیم استقلال با او جلسات متعددی داشتیم تا بالاخره وی راغب به ماندن در تیم استقلال شد.

به گزارش پایگاه 598، به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، نظری جویباری افزود: آندو تیموریان راغب بود در تیم استقلال برای فصل آینده حضور داشته باشد،‌ با او جلسات متعددی برگزار کردیم و تیموریان در نهایت همکاری زیادی با باشگاه استقلال داشت تا اینکه بالاخره او برای فصل آینده پیراهن تیم استقلال را بر تن خواهد کرد.


وی در ادامه تصریح کرد: هواداران استقلال خیلی دوست داشتند آندو در تیم استقلال بماند و خوشحالیم از اینکه توانستیم آرزوی هواداران استقلال را برآورده کنیم.


وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مورد مبلغ قرارداد تیموریان با باشگاه استقلال اعلام می‌کنم که وظیفه من نیست تا آن را اعلام کنم تا دو سه روز آینده مبلغ تمام قراردادهای بازیکنان استقلال روی سایت باشگاه اعلام خواهد شد و اگر قرار است قرارداد تیموریان را اعلام کنم باید قرارداد سایر بازیکنان استقلال را بگویم.


وی در ادامه تصریح کرد: در مورد سقف قرارداد باشگاه استقلال اعلام می‌کنم که سقف بازیکنان ملی‌پوش یک میلیارد تومان بوده است.


وی در ادامه افزود: در مورد جذب کریم انصاری فرد اعلام می‌کنم مادر حال مذاکره با این بازیکن مستقیم با توجه به اینکه لیست تیم استقلال برای فصل آینده پر شده است در حال رایزنی هستیم یک نفر را از لیست خارج کنیم تا بتوانیم کریم انصاری فرد را جذب کنیم و امیدوار هستم که بتوانیم انصاری فرد برای فصل آینده آبی‌پوش کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها