کد خبر: ۲۳۶۴۱۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۷     ۲۵ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، آخرین وضعیت آماده‌سازی تیم ملی فوتبال امید، 2 مشکل اصلی این تیم، احتمال تعطیلی لیگ حین بازی‌های آسیایی اینچئون، سفر وینگادا و افاضلی به هلند و روسیه برای مذاکره با باشگاه‌های جهانبخش و آزمون و… از زبان مدیر فنی تیم امید اعلام شد.

هومن افاضلی در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه نلو وینگادا پس از برگزاری برگزاری چندین اردوی تمرینی، به اسکلت اصلی تیم ملی فوتبال المپیک (امید) رسیده است، اظهار کرد: فازهای مختلف تمرینات که بخش قابل توجهی از آنها به کارهای جسمی و بدنسازی اختصاص داشت در تیم المپیک (امید) برگزار شد و وینگادا بازیکنان مدنظرش را انتخاب کرده است. شنبه هم این تیم به اردن می‌رود تا دو دیدار دوستانه با تیم ملی این کشور داشته باشد.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به حضور برخی ملی‌پوشان در این تیم و تیم ملی بزرگسالان، برنامه‌های تیم امید تا چه حدی با تیم بزرگسالان در تداخل است، گفت: تداخل که زیاد است اما باید با هم هماهنگ باشیم. اگر بازیکنی در هر دو تیم حضور دارد، سرمربی دو تیم ملی با هم صحبت خواهند کرد و بر حسب شرایط توافق می‌کنیم که آن بازیکنان در مقاطع زمانی خاص کدام تیم ملی را همراهی کنند. به طور مثال اولین برنامه اولویت‌دار حضور تیم امید در بازی‌های آسیایی اینچئون است، بعد از آن طبیعتا برنامه‌های آماده سازی تیم ملی بزرگسالان در راه جام ملت‌ها اولویت اصلی خواهد بود. پس از این رقابت‌ها هم طبق برنامه حضور قدرتمندانه تیم امید در انتخابی المپیک ریو اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. در حال حاضر علیرضا جهانبخش، سردار آزمون و مهدی شریفی سه بازیکن مشترک تیم ملی بزرگسالان و تیم امید هستند.

** جهانبخش و آزمون به کدام تیم ملی می‌روند؟

به نظر شما آیا تیم های باشگاهی این دو ستاره اجازه حضور آنان را در هر سه تورنمنت می دهند؟ به نظر می رسد مسئولان تیم امید باید نسبت به حضور این دو ستاره کاملا ناامید باشند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها