کد خبر: ۲۳۶۳۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۵ تير ۱۳۹۳
هواداران پرسپولیس عقیده دارند اگر رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بود هم سیدجلال حسینی و هم محمدرضا خلعتبری را در جمع قرمزپوشان نگه می‌ داشت

به گزارش پایگاه 598، به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، از شب گذشته پیج های بزرگ پرسپولیسی فیسبوک عصبانی از جدایی بازیکنانی مثل سیدجلال حسینی و محمدرضا خلعتبری به انتقاد شدید از علیرضا رحیمی و البته حمید استیلی پرداخته است.


موضوع عجیب حمله به استیلی است در حالی که این مربی به طور رسمی از هیات مدیره پرسپولیس کنار رفته است و درگیر باشگاه راه‌آهن است. با این حال این بخش از هواداران پرسپولیس عقیده دارند هیات مدیره به دلیل اختلاف نظر بین دایی و استیلی چندان پشت سر سرمربی نیست و بر ای حفظ ستاره ها تلاش چندانی  نمی‌ کند.


اما نکته مهم دیگر در این زمینه مسئله تکرار شدن نام محمد رویانیان مدیرعامل سابق این باشگاه است که در حال حاضر پس از ماجراهای مربوط به رسیدگی به حسابش در دوران حضور در ستاد مصرف سوخت تازه از اوین بیرون آمده است. هواداران پرسپولیس عقیده دارند اگر رویانیان مدیرعامل پرسپولیس بود هم سیدجلال حسینی و هم محمدرضا خلعتبری را در جمع قرمزپوشان نگه می‌ داشت.نکته عجیب اینکه همین هواداران چندی پیش رویانیان را به دلیل ایجاد بدهی های سنگین برای باشگاه مورد انتقاد قرار می‌ دادند .


 از آنجایی که نظام باشگاهداری در فوتبال ایران کماکان غیرشفاف و غیردرآمدزاست اختلاف هایی از این دست کاملا طبیعی است اما شاید بد نباشد باشگاه پرسپولیس در بیانیه ای رسمی دلیل جدایی خلعتبری و سیدجلال را اعلام کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها