کد خبر: ۲۳۶۳۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۵ تير ۱۳۹۳
معاون حقوقی پرسپولیس گفت: برند پرسپولیس به ثبت رسیده و عدم استفاده از برند پرسپولیس در قرعه کشی سازمان لیگ توجیهی ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که قرار است پس از اردوی ترکیه از سوی  کادر فنی وضعیت بازیکن برزیلی که در اردوی تیم پرسپولیس حضور پیدا کرده است، مشخص شود.

 

مدیرعامل پرسپولیس طی صحبت هایی که با مسئولان باشگاه انجام داده است بر پرهیز از مصاحبه های حاشیه ای تاکید کرده است و از معاونین خود خواسته تا پرسپولیس را به حاشیه نبرند.

 

از شکری، معاون حقوقی باشگاه خبر می رسد: نامه دادگاه در خصوص برند پرسپولیس به سازمان لیگ داده شده بود و مورد تاکید قرار گرفته  است  و استفاده از نام پرسپولیس بلامانع است.

 

وی افزود: برند پرسپولیس به ثبت رسیده است و عدم استفاده از برند پرسپولیس و به نام پیروزی درقرعه کشی سازمان لیگ توجیهی ندارد.

 

امروز مذاکرات نماینده قاسم افشار با اسپانسر باشگاه پرسپولیس صورت گرفته و قرار شده مطالبات بیست میلیونی آنها از سوی اسپانسر پرداخت شود.

 

اسپانسر باشگاه پرسپولیس پیشنهاد داد تا از سوی این خواننده کنسرتی برای هواداران برگزار شود که این پیشنهاد مورد قبول قاسم افشار قرار گرفت.

 

همچنین امروز کشتی گیران فرنگی که در زمان رویانیان در این رشته ورزشی فعالیت داشتند، در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کردند و طی صحبت هایی که با منتقمی، قائم مقام باشگاه داشتند قول هایی برای  دریافت مطالباتشان گرفتند.

 

آزاد کاران این باشگاه نیز موفق شدند درصدی از مطالبات خود را از باشگاه پرسپولیس دریافت کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها