کد خبر: ۲۳۶۲۹۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۲۵ تير ۱۳۹۳
هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز گفت: نمي‌دانم شايعه درگيري من و رسول خطيبي از کجا در آمده، ما سال‌ها است که با يکديگر ارتباط خانوادگي داريم.

 

به گزارش پایگاه 598، مهدي کياني در مورد وضعيت اردوي تراکتورسازي در ترکيه گفت: اردوي خوبي داشتيم و تمرينات بسيار مناسبي را برگزار کرديم. خداراشکر جو صميمي‌اي در اردو حاکم بود و تمام برنامه‌ها روي روال پيش رفت.

به نقل از فارس، وي در مورد جذب احمد آل‌نعمه و ديتمار آلمانيايي عنوان کرد: امسال بازيکنان جوان و خوبي را جذب کرده‌ايم. بازيکناني به تيم ما آمده‌اند که در تيم‌هاي خود حرف اول را مي‌زدند خوشبختانه دو دفاع وسط جديد هم جذب کرديم. باشگاه و رسول خطيبي در تلاش هستند تا در ادامه هم چند بازيکن ديگر بگيرند تا با تمام قوا به مصاف حريفان برويم.

هافبک تراکتورسازي در پاسخ به اين سوال که آيا تيمش را در شمايل يک مدعي مي‌بيند عنوان کرد: براي معرفي مدعيان قهرماني بايد منتظر شروع رقابت‌ها باشيم و اکنون خيلي زود است بخواهيم در اين ارتباط اظهارنظر کنيم. بايد بازي‌ها شروع شود تا شرايط تيم‌ها را ببينيم. اميدوارم با حمايت هوادارانمان بتوانيم به موفقيت برسيم.

کياني در مورد اينکه در ديدارهاي دوستانه ترکيه به عنوان کاپيتان وارد زمين شد و آيا قرار است امسال او کاپيتان تراکتورسازي باشد گفت: مسئله کاپيتاني اولويت اول ما نيست در تيم تراکتورسازي تمام بازيکنان يکي هستند و اعضاي تيم به من لطف داشتند و در ديدارهاي ترکيه در مراسم‌هاي اول بازي شرکت مي‌کردند. ما بايد دست به دست يکديگر دهيم و براي موفقيت تيم تلاش کنيم. کاپيتاني هدف ما نيست بلکه مي‌خواهيم با عملکردمان به موفقيت برسيم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا براي کاپيتاني با او صحبت شده است خاطرنشان کرد: صحبت‌هايي که به صورت خاص باشد خير اما در تيم ما کسي به دنبال اين مسائل نيست و همه مي‌خواهند تراکتورسازي موفق شود.

کياني درباره شايعه اختلاف نظر او با رسول خطيبي که هنگام حضور تراکتورسازي در اردوي ترکيه مطرح شد اظهار داشت: اصلا اين حرف‌ها نيست ما با يکديگر سال‌هاست رفيق هستيم و ارتباط خانوادگي داريم. به خودم اجازه بي‌احترامي به رسول خطيبي و هيچ بازيکني را نمي‌دهم همه ما با يکديگر رفيق هستيم جا دارد از همينجا از اعضاي تيم به خاطر جو صميمي که در اردو برقرار بود تشکر کنم واقعا نمي‌دانم اين صحبت‌ها از کجا مطرح مي‌شود.

وي در پايان گفت: اميدوارم سال خوبي را با تراکتورسازي داشته باشيم و بتوانيم با نتايجي که مي‌گيريم هواداران را راضي کنيم.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها