کد خبر: ۲۳۶۰۱۸
زمان انتشار: ۲۲:۳۴     ۲۳ تير ۱۳۹۳
يک شبکه تلويزيوني آمريکايي با تمجيد از تيم ملي فوتبال ايران پيش‌بيني کرد تيم تحت هدايت کي‌روش با اين شرايط آماده درخشش در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي 2015 آسياست.
به گزارش پایگاه 598،رقابت‌هاي جام جهاني 2014 برزيل پس از يک ماه هيجان سرانجام با قهرماني تيم ملي آلمان به پايان رسيد. شبکه تلويزيوني «فاکس اسپورت» آمريکا در گزارشي به بررسي عملکرد تيم‌هاي حاضر در اين تورنمنت پرداخته که يکي از آنها تيم ملي ايران است.

در اين گزارش آمده است: تيم ايران در مرحله گروهي با تساوي بدون گل مقابل نيجريه، شکست يک بر صفر برابر آرژانتين و باخت 3 بر يک مقابل بوسني‌و‌هرزگوين به کار خود پايان داد. ايران در جام بيستم يک گل به ثمر رساند و چهار بار هم دروازه‌اش باز شد. ستارگان اين تيم در جام جهاني 2014 رضا قوچان‌نژاد، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفي بودند که عملکرد خوبي داشتند.

گزارش شبکه تلويزيوني «فاکس اسپورت» اينطور ادامه پيدا کرده است: ايران به سادگي بهترين عملکرد را در بين تيم‌هاي آسيايي حاضر در اين تورنمنت داشت و بدشانس بود که به مرحله يک هشتم نهايي راه نيافت. پس از اينکه تيم ملي در ديدار نخست خود مقابل نيجريه عملکرد باثباتي داشت و به تساوي بدون گل دست يافت اين تيم در حال تکرار اين نتيجه مقابل آرژانتين هم بود تا اينکه مسي در وقت‌هاي تلف‌شده بازي نتيجه را به سود آلبي‌سلسته تغيير داد.

در اين گزارش همچنين خاطر نشان شده است: اين تلاش در بازي با بوسني هم به وضوح ديده شد و به نظر مي‌رسد که تيم ملي ايران در شکل و فرم خوبي براي درخشش واقعي در رقابت‌هاي جام ملت‌هاي 2015 آسيا که سال آينده در استراليا برگزا خواهد شد، باشد.

نگارنده گزارش شبکه تلويزيوني «فاکس اسپورت» به عملکرد تيم ايران در جام جهاني 2014 نمره B که نمره متوسط رو به بالاست، داده است. در اين گزارش تيم‌ها بر اساس نمرات +++A تا -D درجه‌بندي شده‌اند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها