کد خبر: ۲۳۵۹۵۸
زمان انتشار: ۲۱:۲۴     ۲۳ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،سیروس محجوب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد آخرین وضعیت باشگاه ملوان، اظهار کرد: خو‌شبختا‌نه در حال حاضر شرایط خوبی داریم و تلاش کردیم در فصل نقل و انتقالات عملکرد مناسبی داشته باشیم و با هزینه‌ای مناسب بازیکنان خوبی را جذب کنیم.

او ادامه داد: تیم فوتبال ملوان تنها به بازیکنان نامدار و مشهور توجه نمی‌کند. ما همواره سعی داریم از تیم‌های پایه خود برای تقویت تیم بزرگسالان استفاده کنیم و امسال هم بازیکنان جوان زیادی را به ترکیب تیم ملوان اضافه کردیم.

مالک باشگاه ملوان با تاکید بر استفاده از بازیکنان پایه در تیم‌های لیگ برتری خاطرنشان کرد: متاسفانه در لیگ برتر اعتقادی به استفاده از بازیکنان پایه وجود ندارد. علی‌رغم فشارهای وارده و انتقادات و توقعات هواداران همیشه سعی در استفاده از بازیکنان جوان در ملوان داریم.

محجوب اضافه کرد: بسیاری از بازیکنان ملوان پس از چهره شدن این تیم را ترک می‌کنند. البته ما خیلی از این مساله ناراحت نستیم. اهمیت حضور جوانان در تیم‌ها مساله‌ای انکارناپذیر است که باید به آن توجه کرد. برای مثال بسیاری از بازیکنان آلمان که در جام جهانی 2014 برزیل به قهرمانی رسیدند از سال 2008 در کنار هم بازی می‌کنند.

مالک باشگاه ملوان در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره مطالب مطرح شده در مورد انتقال سعید عزت اللهی به اروپا گفت: مطمئنا اگر پیشنهاد خارجی خوبی به این بازیکن داده شود موافق انتقال او خواهیم بود اما در بین تیم‌های ایرانی به هیچ عنوان پیشنهاد انتقال این بازیکن را قبول نمی‌کنیم.

او اضافه کرد: عزت اللهی یکی از بازیکنان تکنیکی و با کیفیت فوتبال ایران است که قطعا آینده درخشانی را در پیش‌رو دارد. البته این بازیکن علاوه بر کیفیت بالای فوتبال بازیکنی با اخلاق است.

محجوب همچنین در مورد هزینه‌های باشگاه ملوان در فصل جاری لیگ برتر نیز اظهار کرد: هزینه‌های ما مبلغی در حدود هفت میلیارد تومان است و تلاش کردیم با کمترین هزینه بهترین عملکرد را داشته باشیم. ملوان امسال سه و نیم تا چهار میلیارد تومان درآمدزایی خواهد داشت و باید اعلام کنیم که ملوان اولین باشگاه ایران با تراز مالی مثبت است.

مالک باشگاه ملوان افزود: ملوان باشگاهی 100 درصد درآمدزا است و با این روند تا سه سال آینده به بورس ورود پیدا خواهیم کرد. اسپانسر پیراهن ملوان مبلغ چهار میلیارد و 800 میلیون تومان هزینه کرد که بی‌سابقه است.

او در مورد مبالغ قرارداد بازیکنان ملوان نیز گفت: بیشترین دریافتی در ملوان 700 میلیون تومان و کمترین هم 10 میلیون تومان است. من به نظرم ضرورتی برای هزینه اضافی وجود ندارد.

محجوب همچنین هواداران و تماشاگران ملوان گفت: تماشاگران ملوان همواره متعصب و فهیم بوده‌اند و سرمایه اصلی باشگاه همین هواداران هستند که از تیم خود حمایت می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها