کد خبر: ۲۳۵۸۵
زمان انتشار: ۱۷:۳۴     ۲۶ مهر ۱۳۹۰
به گزارش خبرنگار فارس از غزه، هم اکنون 200 هزار نفر در میدان اصلی شهر غزه حضور پیدا کرده اند تا از کاروان آزادگان فلسطینی استقبال کنند.

مردم غزه با پرچم های حزب الله و حماس مراسم باشکوهی در غزه برگزار کرده‌اند تا موفقیت مقاومت در پرونده تبادل 1027 اسیر فلسطینی با تک اسیر رژیم صهیونیستی را جشن بگیرند.

این درحالی است که اسماعیل هنیه نخست‌وزیر دولت منتخب فلسطین برای استقبال از اسرای آزاده فلسطینی وارد گذرگاه مرزی رفح شده است.

همچنین مردم در کرانه باختری نیز با برگزاری تجمعی خوشحالی خود را از آزادی 1027 اسیر فلسطینی از چنگ اسرائیل را با برگزاری تجمعی اعلام کردند.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگران نیز خود را به تجمع مردم رام الله رساند و از مصر برای میانجی گری در تبادل اسرا قدردانی کرد.

گلعاد شالیت نظامی صهیونیستی است که ژوئن سال 2005 در اردوگاهی در نزدیکی مرز نوار غزه به دست نیروهای گروه‌های مبارز فلسطینی به اسارت گرفته شد و امروز با تحویل وی به مقامات مصر، پس از پنج سال در مقابل آزادی هزار و 27 اسیر فلسطینی آزاد شد.

رژیم صهیونیستی برای آزادی شالیت حمله گسترده ای را به غزه انجام داد که به جنگ 22 روزه مشهور شد و طی این حمله حکومت مصر به ریاست حسنی مبارک و محمود عباس از این حمله حمایت کردند.

کاربران می‌توانند برای دیدن فیلم شادی مردم در غزه اینجا کلیک کنند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها