کد خبر: ۲۳۵۷۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۲ تير ۱۳۹۳
هافبک تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دراگان اسکوچيچ همان خصوصياتي را دارد که ما فکر مي‌کرديم و بازيکنان بسيار صميمي است.

 

به گزارش پایگاه 598،ساسان انصاري در مورد وضعيت تمرينات فولاد خوزستان گفت: تمرينات خوبي را برگزار کرديم و بعضي روزها در دو نوبت صبح و عصر کارمان را دنبال مي‌کنيم.

به نقل از فارس، وي افزود: تمرينات بدنسازي سختي و فشار خاص خودش را دارد. ما در اين دوره تمرينات پرفشاري را پشت سر مي‌گذاريم اما اين تمرينات مي‌تواند به آمادگي ما کمک کند.

هافبک فولاد خوزستان در مورد اينکه کار با دراگان اسکوچيچ چطور است،‌ خاطرنشان کرد: آن تصوري که از اسکوچيچ داشتيم به حقيقت پيوست. او مربي‌اي است که ارتباط بسيار صميمي با بازيکنان برقرار مي‌کند و تمرينات به روز و پيشرفته‌اي دارد. اميدواريم با شروع فصل جديد بتوانيم نتايج خوبي کسب کنيم.

انصاري در پاسخ به اين سؤال که آيا جدايي بازيکنان فولاد خوزستان اين تيم را دچار مشکل نمي‌کند، تصريح کرد: به هر حال در فوتبال اين اتفاق طبيعي است. بازيکنان زيادي از جمع ما جدا شده‌اند و اين مسئله در ساير تيم‌ها هم مشاهده مي‌شود. ما تا به حال دو بازيکن جذب کرديم و فکر کنم تا پايان فصل نقل و انتقالات سه بازيکن ديگر هم جذب شود و اميدوارم تمامي اين اتفاقات منجر به موفقيت تيم شود.

وي در مورد اينکه آيا فکر مي‌کند با اين شرايط فولاد خوزستان بتواند به موفقيت برسد اظهار داشت: کار سختي در پيش داريم با توجه به نتايج سال قبل کارمان در فصل جاري سخت‌تر است. سياست باشگاه در فصل نقل و انتقالات اين بود که در کنار بازيکنان سال قبل نفرات جوان هم اضافه شود. ارائه نمايش فصل قبل در فصل جديد بسيار دشوار است. ما تمام تلاشمان را انجام مي‌دهيم تا به موفقيت برسيم اما نبايد انتظارات از ما بالا باشد تا بتوانيم مثل فصل قبل در هر سه جا مدعي باشيم. هواداران بايد صبر کنند و به ما فرصت دهند تا يک تيم خوب را بسازيم و بدانند که تمام تلاشمان را براي موفقيت انجام مي‌دهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها