کد خبر: ۲۳۵۷۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۲ تير ۱۳۹۳
مدافع هافبک استقلال با رد شايعات مبني بر شرط گذاشتنش براي آبي‌هاي پايتخت مي‌گويد علاقمند است که نکونام در استقلال باشد اما براي باشگاهش هيچگاه شرطي نخواهد گذاشت چراکه اين مسائل در اختيار سرمربي تيم است.

 

به گزارش پایگاه 598،خسرو حيدري درباره تمديد قراردادش با استقلال گفت: قراردادم را روز گذشته با استقلال تمديد کردم البته امروز با اين تيم قرارداد را امضا مي کنم. با مسئولان اين تيم به توافق نهايي رسيدم و همانطور که قبلا گفته بودم، اولويت من در ايران تنها استقلال است و با هيچ تيم داخلي هم مذاکره نکردم تا کسي فکر نکند که به دنبال بازارگرمي ومسائلي از اين دست هستم.

به نقل از ايسنا، او در پاسخ به سوالي مبني بر پيشنهاداتش از خارج کشور اظهار کرد: هنوز مذاکره من با تيم آلماني ادامه دارد و مسئولان استقلال در جريان اين موضوع هستند. مي دانيد حضور در اروپا و ليگ هاي معتبر آرزوي هر بازيکني است و حتي مسئولان باشگاه هم از حضور احتمالي من در اروپا استقبال کردند و آن را افتخاري براي فوتبال ايران مي دانند. همچنين ظرف روزهاي گذشته از طريق يکي از ايجنت هاي رسمي پيشنهادي از قطر برايم رسيد که آن را رد کردم . من در صورتي خارج از کشور بازي خواهم کرد که بتوانم در يکي از ليگهاي معتبر اروپايي بازي کنم .

مدافع هافبک استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا صحت دارد شرطي بعنوان حضور نکونام در تيم براي استقلال گذاشته ، بيان کرد: هيچ بازيکني نمي تواند براي استقلال بزرگ و هواداران دوست داشتني آن شرط بگذارد . در حوزه من بازيکن نيست که درباره ديگر بازيکنان نظر بدهم . طبيعي است که من دوست دارم جواد هم در استقلال کنار ما باشد . جواد نکونام بازيکن بزرگي است و بازي کردن در کنار او براي همه بازيکنان افتخار است اما اين موضوع در اختيارات مربي و باشگاه است .

او اضافه کرد: امسال بايد در استقلال همه تلاشمان روي قهرماني باشد تا فصل پيش را جبران کرده باشيم. من با احتساب امسال، ششمين سال حضورم در استقلال را پشت سر مي گذارم و اين تيم را مثل خانه خودم مي دانم.

مدافع تيم ملي در پاسخ به اين سوال که نظرش راجع به عملکرد تيم ملي در جام جهاني چيست، بيان کرد: در جام جهاني بازي‌هاي خوبي را از تيم ملي شاهد بوديم و ما نمايش قابل قبولي داشتيم و مردم هم از عملکرد ما راضي بودند. خدا به ما کمک کرد و با تلاش بازيکنان و کي‌روش نتايج خوبي را به دست آورديم. کي روش مربي بزرگي است که ما نبايد به اين راحتي وي را از دست بدهيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها