کد خبر: ۲۳۵۷۰
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۲۶ مهر ۱۳۹۰
 یک سازمان صهیونیستی آمریکا با انتشار فیلمی اذعان کرد اعتراضات وال استریت آمریکا ریشه ضد صهیونیستی و ضد سرائیلی دارد و معترضان صهیونیست ها را عامل وضعیت نابسامان اقتصادی خود می دانند.

به گزارش 598 به نقل از گروه اقتصاد بین الملل فارس یک سازمان صهیونیستی موسوم به «کمیته اضطراری برای حمایت از اسرائیل» اذعان کرد معترضان آمریکایی صهیونیست ها را یکی از مقصران وضعیت نامناسب اقتصادی و شغلی خود می دانند.
بر اساس گزارش یدیعوت آحارونوت، این سازمان با انتشار یک فایل ویدئویی، از  افزایش احساسات ضد صهیونیستی در بین معترضین و مقصر قلمداد کردن سرمایه داران صهیونیست به عنوان عاملان بحران اقتصادی آمریکا خبر داد.
در این فایل ویدئویی چندین مورد اقدامات ضد صهیونیستی از سوی معترضین وال استریت نمایش داده شده است.  در این فیلم نشان داده می شود که معترضین، اسرائیل را به خاطر بحران در بازارهای مالی آمریکا سرزنش می کنند. به علاوه دست نوشته هایی نیز در بین معترضین در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دیده می شود.
در این فایل، صهیونیست های آمریکا به دلیل بروز بحران مالی در آمریکا و کمک به رژیم صهیونیستی، از سوی جنبش اعتراضی وال استریت مورد انتقاد و سرزنش قرار می گیرند.
کمیته اضطراری برای حمایت از اسرائیل یک نهاد وابسته به نومحافظه کاران آمریکاست که ریاست آن را ویلیام کریستول، یکی از رهبران سرشناس نومحافظه کاران و سرمقاله نویس نشریه ویکلی استاندارد بر عهده دارد و هدف از تاسیس آن متقاعد نمودن یهودیان آمریکا برای رای دادن به کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات آینده ریاست جمهوی آمریکا اعلام شده است.
در حالی که دولت اوباما و حزب متبوعش تلاش می کنند تا با استفاده از پتانسیل جنبش اعتراضی وال استریت برای چهار سال دیگر در کاخ سفید باقی بمانند، جمهوری خواهان آمریکا در تلاشند تا با پیوند زدن این اعتراضات با جریانات چپگرا و ضد اسرائیلی، از جنبش اعتراضی وال استریت بر علیه دولت اوباما استفاده کنند.
در فایل ویدئویی مذکور، تظاهر کننده ای جوان درحال مشاجره با  یک یهودی نشان داده می شود. معترض جوان  می گوید: «من برای هر ساعت کار 7 دلار اجرت می گیرم، اما شماها ثروتمند هستید. تو اصلا بلدی انگلیسی صحبت کنی؟ تو اهل اسرائیل هستی. برگرد به اسرائیل.» همچنین در بخش دیگری از این فایل ویدئویی یک معترض سیاه پوست می گوید: «یک گروه کوچک در آمریکا، قدرت اقتصادی، رسانه ای و سایر امکانات را در اختیار خود گرفته اند.  این گروه کوچک همان بانک داران یهودی هستند. من مخالف حضور یهودیان در اقتصاد آمریکا هستم زیرا آنها ثروت های ملت آمریکا را به یغما می برند. آنها همان یک درصدی هستند که بر آمریکا تسلط یافته اند. اوباما هم عروسک خیمه شب بازی اسرائیل است.»
همچنین بر اساس این ویدئو، در میان دست نوشته هایی که معترضین حمل می کنند، می توان این جمله را مشاهده کرد:«مردم غزه از جنبش وال استریت حمایت می کنند.» همچنین در یکی از دست نوشته ها  از مردم خواسته شده که این عبارات را در سایت گوگل جستجو کنند: «یهودیان وال استریت، یهودیان میلیاردر، یهودیان و بانک فدرال رزرو آمریکا»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها