کد خبر: ۲۳۵۵۲۳
زمان انتشار: ۲۳:۲۲     ۲۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،در مورد پرسپولیس فصل آینده، سوال، بسیار است اما مهم‌ترینش اینکه علی دایی ترکیب دو نفره هافبک‌های دفاعی پرسپولیس در آن 1- 3- 2- 4 تغییرناپذیر را با کدام بازیکنان خواهد چید؟ برای این پست البته بازیکن کم ندارد. مهرداد کفشگری هست. رضا حقیقی ماندنی شده و افشین اسماعیل‌زاده هم که نیمه دوم فصل پیش را با قراردادی قرضی در تیم دسته اولی بیرامار پرتغال گذرانده بود، دوباره پیراهن پرسپولیس را پوشیده.

اسماعیل‌زاده به طور تخصصی یک هافبک میانی است که قابلیت حضور در پست هافبک دفاعی را هم دارد اما باید دید دایی چقدر روی او حساب کرده. البته جذب نکردن یک هافبک دفاعی متخصص بعد از جدایی قاسم دهنوی مشخص می‌کند که آقای سرمربی به همین اسماعیل‌زاده جوان هم به‌عنوان یک نیروی قابل اطمینان دل بسته.

پرسپولیس احمد نوراللهی را هم دارد. همچنین محمد نوری را که البته هرگز نتوانسته نقش یک هافبک دفاعی را خوب اجرا کند و رقیبش برای فیکس شدن، پیام صادقیان است، نه هافبک‌های تدافعی تیم. ضمن اینکه به نظر می‌رسد علی دایی زوج محبوبش در پست هافبک دفاعی را انتخاب کرده و از همین الان باید حقیقی و کفشگری را در ترکیب یازده نفره پرسپولیس بگنجانیم.

سرمربی قرمزها البته برای هر بازیکن یک رزرو هم می‌خواهد که شاید نوراللهی و اسماعیل‌زاده را برای این منظور در نظر گرفته. حال آنکه نوراللهی با وجود عملکرد خویش در لیگ یک، بی‌تجربه است و از طرفی نمایش‌های فوتبالی اسماعیل‌زاده در بیرامار را هم هیچ‌کس ندیده. با آنچه در فصل گذشته برای کفشگری، حقیقی و دهنوی اتفاق افتاد، آقای سرمربی بیش از هر زمان دیگری به اهمیت حضور دست‌کم سه هافبک دفاعی در تیمش پی برده اما هنوز هیچ‌کس و شاید حتی خودش هم نداند که بهترین گزینه برای نفر سوم بودن در پست هافبک دفاعی کدام بازیکن است. باید دید که آیا باز هم کاپیتان را به خاطر جوان‌ترهای تازه‌وارد در این پست نیمکت‌نشین خواهد کرد یا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها