کد خبر: ۲۳۵۲۱۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۹ تير ۱۳۹۳

آل‌نعمه مدیرعامل تراکتورسازی را پیچاند!

به گزارش پایگاه 598،در حالی که آل‌نعمه با نظمی هماهنگ کرده بود که دوشنبه در تهران با او جلسه‌ای را برگزار کند اما مدافع ملی‌پوش نفت راهی اهواز شد تا با فولادی‌ها مذاکره کند. از قرار معلوم او به باشگاه فولاد مبلغ 950 میلیون تومان پیشنهاد داده که اهوازی‌ها هم به او گفته‌اند باید بررسی شود. آل‌نعمه اگر با فولاد به توافق برسد به این تیم می‌رود وگرنه با تراکتوری‌ها مذاکره می‌کند. البته اگر تراکتور حاضر باشد به بازیکن سابق خود چنین پولی بدهد.

هیأت‌مدیره ممنوع‌المصاحبه شد!

عضو هیات مدیره تراکتورسازی معتقد است تمامی صحبت ها در خصوص فصل نقل و انتقالات باید از سوی مدیرعامل زده شود.

محمدجواد دلفکار درباره آخرین وضعیت تراکتورسازی می‌گوید: طی جلساتی که با اعضای هیات مدیره در باشگاه داشته ایم قرار شده تا اعضا در خصوص عملکرد باشگاه و وضعیت نقل و انتقالات هیچ صحبتی نکنند. با هماهنگی های انجام شده قرار است جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه، پاسخگوی تمامی شرایط تیم باشد و در این خصوص وی می تواند اظهارنظر کند و دیگر اعضای هیات مدیره در این باره صحبت نمی کنند.

عضو هیات مدیره تراکتورسازی ادامه می‌دهد: پیش از این بنده به عنوان سخنگوی باشگاه فعالیت می کردم اما در حال حاضر باشگاه سخنگویی ندارد و صحبت ها مستقیما از سوی جمشید نظمی، مدیرعامل باشگاه، زده خواهد شد و تمامی مسائل اجرایی وظیفه مدیرعامل است.

جلسه نظمی و مدیران شبکه ورزش برای جشن پیراهن

مدیرعامل تراکتورسازی و نماینده صدا و سیما برای پخش زنده مراسم رونمایی از پیراهن این تیم جلسه‌ای را برگزار کردند.

جمشید نظمی مدیرعامل و کاظم شهریاری مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی با حضور در صدا و سیما جلسه‌ای را با مدیر گروه شبکه ورزش این شبکه، مزدک میرزایی و پیمان یوسفی برگزار کردند.

در این جلسه در مورد پخش زنده مراسم رونمایی از پیراهن تراکتورسازی صحبت شد و طرفین هماهنگی‌های لازم را انجام دادند.

این مراسم قرار است حدود 90 دقیقه باشد و به صورت زنده از شبکه ورزش پخش شود. 2 مجری برای اجرای این برنامه پیشنهاد داده شده‌اند. جواد خیابانی که دارای کارت هواداری تراکتورسازی است و شهاب عباسی کارگردان برنامه خنده بازار که دارای اصلیتی آذربایجانی است پیشنهاد داده شده اند.

زمان پیشنهادی این مراسم شب عید فطر است که هماهنگی‌های نهایی قرار است به زودی انجام شود.

این در حالی است که در برخی سایت‌ها به اشتباه عنوان شده این مراسم از شبکه سه پخش می شود!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها