کد خبر: ۲۳۵۰۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۱۸ تير ۱۳۹۳
به گزارش "خیبرآنلاین"، سایت شفاف نزدیک به محمدباقر قالیباف پس از اعمال تغییرات در گردانندگان آن، برخی افراد پرحاشیه را در خود جای داده که تامل برانگیز به نظر می رسد.

از جمله این افراد، فرد جنجالی چندماه اخیر فضای رسانه ای و سیاسی کشور بوده است که به "فرزند معنوی وزیر اطلاعات" شناخته می شود.

سامان صابریان (بخوانید فرزند معنوی وزیر اطلاعات) همان خبرنگاری است که پس از همراهی با آقای وزیر، خبر جهت دار جلسه چندنفره حجت الاسلام سید محمود علوی با تعدادی از نمایندگان مجلس را شبانه به روزنامه تعطیل شده قانون رساند و آن جلسه را تبدیل به یک جنجالی جهت برهم زدن رابطه مجلس و وزیر اطلاعات تبدیل نمود.

وی به تازگی به عنوان "سردبیر خبری" شفاف مشغول به کار شده و در اولین مطلبی که به امضای خود منتشر کرده است، ضمن توهین به علامه مصباح یزدی، مخالفان دولت را با عبارت تندروهایی که دست از لجاجت برنمی دارند، مورد خطاب قرار داده است.

یادداشت سامان صابریان با امضای سردبیر خبر شفاف به همراه عکس وی در صفحه نخست این سایت نزدیک به قالیباف


 

مطلبی که سامان صابریان به عنوان سردبیر خبری شفاف علیه علامه مصباح در این سایت نوشته است


روزنامه ای که این فرد در آن مشغول به کار بود، به یکی از آقازاده های معروف منتسب بود.

از قالیباف که داعیه اصولگرایی دارد، بعید است که بداند سایت نزدیک به وی، به محل رفت و آمد چنین افرادی تبدیل شده باشد! یکی از مهمترین انتقادات به شهردار تهران طی سال های گذشته به عدم نظارت دقیق وی و نزدیکانش بر عملکرد رسانه هایی که منتسب و یا نزدیک به وی هستند، بوده که این عدم نظارت دقیق ظاهرا طی یکسال اخیر تشدید شده است.

گفتنی است مدیرمسئول این سایت خبری نیز چندی قبل در صفحه شخصی اش، با انتشار تصویری از خود در کنار حسن خمینی، عبارات وهن آلودی را نوشته بود که البته پس از بروز اولین واکنش ها، مجبور به حذف این پست شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها