کد خبر: ۲۳۴۸۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۷ تير ۱۳۹۳
سرمربي مستعفي تيم ملي ايتاليا پس از نهايي شدن انتقالش به گالاتاسراي در نامه‌اي از اعتماد فدراسيون فوتبال اين کشور به او براي هدايت آتزوري تشکر کرد.

 

به گزارش پایگاه 598،چزاره پراندلي که دو هفته پيش به دنبال کسب نتايج ضعيف در جام جهاني 2014 و حذف از مرحله گروهي از سمت خود استعفا کرد، روز گذشته به طور رسمي به عنوان سرمربي جديد تيم گالاتاسراي ترکيه معرفي شد تا فصل جديدي را در دوران مربيگري خود آغاز کند.

پراندلي 56 ساله که دو سال پيش توانست ايتاليا را به فينال يورو 2012 برساند،‌ در نامه‌اي سرگشاده با ابراز خرسندي از فعاليت چهار ساله‌اش به عنوان سرمربي آتزوري نوشت: در اين چهار سال اتفاقاتي فراواني رخ داد. در مدتي که در حال اجراي اين پروژه بوديم، با افراد فراواني آشنا شدم و روابط زيادي شکل گرفت. مايلم از تک‌تک افرادي که در اين مدت مرا همراهي، راهنمايي و حمايت کردند تشکر کنم. نمي‌توانم نام همه آنها را بياورم چون تعداد‌شان زياد است.

وي قدرداني خود را اينگونه ادامه داده است: قدرداني را در همين چند سطر انجام مي‌دهم. بايد بگويم که کار کردن با شما برايم لذتبخش بود و من هميشه به آن افتخار خواهم کرد. مي‌دانم عشق و اشتياق شما به پيراهن آتزوري در چه حدي است. از جان کارلو آبته،‌ رئيس فدارسيون فوتبال ايتاليا تشکر ويژه مي‌کنم چرا که او در حضور چهار ساله من در تيم ملي ايتاليا نقشي کليدي داشت. او هميشه مي‌دانست که در هر زمان چگونه به من قوت قلب بدهد.

سرمربي پيشين فيورنتينا با آرزوي موفقيت براي جانشين خود، در پايان نامه‌اش نوشت: اميدوارم تجربياتي که در اين مدت کسب کرده‌ايم، چه مثبت و چه منفي نقطه آغاز براي فوتبال کشورمان باشد تا جايگاه و احترامي که لياقتش را دارد به دست آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها