کد خبر: ۲۳۴۸۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۷ تير ۱۳۹۳
هافبک تيم فوتبال پرسپوليس تأکيد کرد، هواداران اين تيم نبايد از جدايي برخي بازيکنان ملي‌پوش پرسپوليس ناراحت شوند.

 

به گزارش پایگاه 598،حميد علي‌عسگر ابتدا در مورد وضعيت پرسپوليس و تمرينات بدنسازي اين تيم گفت: تمريناتي که امسال برگزار کرديم بسيار سخت و طاقت‌فرسا بود. اميدوارم اين تمرينات نتيجه مثبت خودش را در ليگ نشان بدهد و ما با آمادگي کامل وارد بازي‌ها شويم. فکر مي‌‌کنم سخت‌ترين تمرينات در ورزش مربوط به همين دوران بدنسازي فوتباليست‌هاست. در ضمن بايد بگويم امسال زمان بدنسازي ما بيشتر بود.

به گزارش تسنيم، وي در پاسخ به اين سؤال که قبول داري در صورت جدايي سه ملي‌پوش پرسپوليس اين تيم تضعيف خواهد شد، تأکيد کرد: معتقدم هر فوتباليستي مي‌‌تواند به بهترين پيشنهاد خود پاسخ مثبت بدهد. اکثر بازيکنان پرسپوليس از جمله خودم پيشنهادهاي بهتري داشتيم ولي پرسپوليس براي ما ارزش دارد. امسال هشتمين سالي است که پيراهن پرسپوليس را برتن مي‌‌کنم و از ته قلب اين تيم را دوست دارم. البته در مورد سه ملي‌پوش پرسپوليس بايد بگويم که آنها حق دارند هر تصميمي که دل‌شان مي‌خواهد بگيرند.

علي عسگر ادامه داد: مطمئناً آنها پيشنهادهايي دارند که از لحاظ مالي براي‌شان بهتر است و اين اتفاق غيرطبيعي نيست که پرسپوليس را ترک کنند. آنها اگر به تيم‌هاي خارجي بروند ديگر قرار نيست به خاطر 50 ميليون تومان به 10 نفر زنگ بزنند تا حق و حقوق خود را دريافت کنند. من معتقدم اگر ملي‌پوشان پرسپوليس جدا شدند هواداران نبايد ناراحت شوند. به هر حال بازيکن هم حق تصميم‌گيري دارد.

هافبک تيم فوتبال پرسپوليس همچنين خاطر نشان کرد: هر بازيکني براي پرسپوليس تأثير خودش را دارد و مطمئناً ماندن اين سه بازيکن به سود تيم ما خواهد شد. با اين حال اگر آنها بروند ما نفرات خوبي در خط دفاع و حمله داريم که مي‌توانند جاي‌شان را پر کنند. اميدوارم هر اتفاقي که به صلاح پرسپوليس و اين بازيکنان است رقم بخورد.

وي در خاتمه تصريح کرد: اميدوارم مشکلات مالي تيم ما هم حل شود، چون بازيکنان هنوز 20 درصد قراردادهاي سال قبل را نگرفته و بابت فصل جديد که دريافتي نداشته‌اند. به عنوان مثال خود من هم هنوز با باشگاه پرسپوليس قرارداد مالي امضا نکرده‌ام و با اينکه با آقاي رحيمي حرف زده بودم اما هنوز مشکلم برطرف نشده است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها