کد خبر: ۲۳۴۸۱۶
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۱۷ تير ۱۳۹۳

قول قلعه‌نوعی برای کنترل حواشی کرار

به گزارش پایگاه 598،جاسم کرار بالاخره پس از حرف و حدیث‌های بسیار زیاد استقلالی شد. این بازیکن در ایران مشکل بزرگی داشت که در نهایت استقلالی‌ها توانستند این مشکل را برطرف کنند. اما شاید جالب باشد که بدانید بهرام افشارزاده که همیشه تلاش می‌کند از حواشی دور شود زیاد با جذب کرار موافق نبوده است. مدیرعامل آبی‌پوشان وقتی با درخواست قلعه‌نوعی برای جذب مهاجم عراقی روبه‌رو شود به این موضوع اشاره می‌کند که از حواشی این بازیکن هراس دارد اما قلعه‌نوعی به او قول داد که این بازیکن را به شکلی کنترل کند که هیچ‌گونه حاشیه‌ای نداشته باشد و برای استقلال عملکرد قابل‌قبولی به جا بگذارد.

برکناری نجف‌نژاد از هیات مدیره

با وجود این که قبل از معرفی اعضای جدید هیات مدیره استقلال، مقداد نجف‌نژاد مدعی شد که در هیات مدیره جدید هم حضور دارد اما پس از تحقق این امر علاقه‌ای به حضور در جلسات هیات مدیره ندارد و غیبت‌های او برای سایر اعضا عادی شده است. اما دیروز که باز هم نجف‌نژاد به جلسه هیات مدیره نرفت شایعه شد که خادم در حال بررسی شرایط موجود است که فرد جدیدی را جانشین نجف‌نژاد در هیات مدیره استقلال کند. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که ظرف روزهای آینده اعلام می‌شود که نجف‌نژاد به علت مشغله‌های کاری از هیات مدیره استعفا داده تا فرد دیگری که کارایی بالاتری دارد جانشین او شود.

تشکیل کار گروه اقتصادی در استقلال

با وجود این که استقلال اسپانسر مناسبی دارد و تاکنون هم مبالغ مورد توافق را در موعد مقرر به باشگاه داده است اما بهرام افشارزاده قصد دارد برای سر و سامان دادن بهتر و مناسب‌تر به امور مالی در باشگاه استقلال کار گروه اقتصادی تشکیل بدهد. وظیفه این کار گروه پیگیری امور مربوط به مسائل مالی و جذب اسپانسرهای دیگر با هماهنگی اسپانسر اصلی است. قرار شده علی نظری جویباری به نمایندگی از فتح‌اله‌زاده مسئولیت این کار گروه را بر عهده داشته باشد و به کمک سایر معاونان باشگاه سر و سامانی به اوضاع اقتصادی باشگاه بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها