کد خبر: ۲۳۴۶۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۱۶ تير ۱۳۹۳
سخنگوي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس اعلام کرد که اختلافي بين مديرعامل و عضو کميته فني اين باشگاه وجود ندارد.

 

به گزارش پایگاه 598،مهدي خواجه‌وند در مورد مشخص شدن تکليف سيد جلال حسيني و مهرداد پولادي با باشگاه پرسپوليس گفت: رحيمي در حال مذاکره با بازيکنان مد نظر علي دايي است و مي‌دانم با حسيني و پولادي مذاکراتي انجام شده است.

به گزارش تسنيم، وي ادامه داد: قرار بود روز گذشته سيد جلال حسيني براي مذاکره به باشگاه پرسپوليس بيايد اما هم براي اين بازيکن کار پيش آمد و هم آقاي رحيمي چند جلسه پشت سر هم داشت و نشد که جلسه برگزار شود.

سخنگوي هيئت مديره باشگاه پرسپوليس در واکنش به اينکه گفته مي‌شود خلعتبري با سپاهان قرارداد 3.5 ميلياردي امضا کرده است، اظهارداشت: نمي‌دانم اين خبر صحت دارد يا خير اما 3.5 ميليارد تومان پول کمي نيست!

خواجه‌وند در خصوص اينکه چرا امير عابديني در جلسه کميته فني باشگاه پرسپوليس شرکت نکرده و آيا اختلافي بين او و رحيمي وجود دارد، خاطرنشان کرد: عابديني به رحيمي اعلام کرد به علت فوت يکي از بستگانشان نمي‌تواند به جلسه کميته فني بيايد وگرنه اختلاف و ناراحتي بين عابديني و رحيمي وجود ندارد.

وي ضمن بيان اين مسئله که در جريان مذاکره باشگاه پرسپوليس با بازيکنان خارجي نيست، در مورد اردوي برون مرزي سرخپوشان هم گفت: فکر مي‌کنم اردوي ايتاليا لغو شده و قرار است بيستم تير تيم براي برپايي اردوي تدارکاتي به ترکيه برود.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها