کد خبر: ۲۳۴۴۳۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۱     ۱۵ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،جواد نکونام دقیقا همان وضعیتی را تجربه می‌کند که علی دایی پس از جام جهانی 2006 می‌کرد. آن نمایش ضعیفی که دایی در جام جهانی آلمان روی پرده نمایش آورد موجب شد بعد از بازگشتش به ایران هیچ تیم بزرگی را خواهان خود نبیند.

همین شد که دایی برخلاف تصور همگان ناگهان سر از باشگاه سایپا درآورد. البته باشگاه راه‌آهن هم دایی را می‌خواست اما پیشنهاد 180میلیونی آن روزهای باشگاه راه آهن که مجتبی خورشیدی، قائم مقام وقت این باشگاه به دایی داده بود را باشگاه سایپا با ارائه پیشنهاد 230 میلیونی پاتک زد تا کاپیتان تیم ملی را در اختیار بگیرد.

خیلی‌ها فکر می‌کردند که سایپا دچار اشتباهی بزرگ شده و نباید دایی را جذب می‌کرد اما دایی با این انتقال سایپا را کانون توجه بیشتری کرد و دوربین‌های زیادی را به سوی سایپا چرخاند و در نهایت هم به‌عنوان مربی – بازیکن با این تیم قهرمان لیگ شد. اگر چه قهرمانی آن دوره را خیلی‌ها متعلق به استقلال اهواز و فیروز کریمی می‌دانند اما سرانجام دایی و سایپا خوش‌شانس بودند.

حالا نکونام بی آنکه مشخص باشد چه سرنوشتی با تیم جدیدش انتظارش را می‌کشد در همان شرایط قرارگرفته. تیم‌های مطرح او را نمی‌خواهند و فقط یکی دو پیشنهاد ضعیف از تیم‌های درجه دو به او رسیده.

نکونام را اما برخی افراد با نفوذ در فوتبال ایران به شدت حمایت می‌کنند. آنهایی که دستی بر آتش این فوتبال دارند و اگر این بازیکن را به تیمی سفارش کنند انتقالش را باید قطعی دانست.

حامیان نکونام پس از اینکه متوجه شدند باشگاه سپاهان از جذب شماره شش انصراف داده و امیر قلعه‌نویی هم این بازیکن را در لیست خریدهای جدید قرار نداده است و ظاهرا پیشنهاد تراکتوری‌ها نیز منتفی است با مسئولان باشگاه نفت تهران تماس گرفته‌اند و از آنها خواسته‌اند که هر طور شده نکو را به خدمت بگیرند.

این سفارش‌ها باشگاه نفت تهران را سخت تحت فشار قرار داده. درست مانند آن زمان که حرف و حدیث‌هایی پشت سر انتقال دایی به سایپا بود و گفته می‌شد برخی در باشگاه سایپا شدیدا مخالف حضور دایی هستند.

حالا نیز وقتی علیرضا منصوریان، سرمربی تیم نفت تهران شنیده که از جاهایی فشار می‌آورند نکو باید تحت هر شرایطی در نفت تهران بازی کند ساز مخالفت را کوک کرده و چندان موافق این انتقال نیست. انتقالی که قطع به یقین انجام می‌شود و همین روزها آقا جواد را در تیم زردپوش نفت تهران خواهیم دید.

از سویی شایعاتی پیرامون این انتقال به گوش می‌رسد که آینده کاری منصوریان را در نفت تهران به خطر می‌اندازد. به نکونام هم وعده مربیگری در نفت تهران داده شده.

تصور کنید نفت ناگهان دچار بحران شود. آنگاه ممکن است همان کاری که سایپایی‌ها سال‌ها پیش انجام دادند این بار نفتی‌ها انجام دهند و به واسطه این فشارها حتی نکونام را به‌عنوان مربی تیمشان هم برگزینند.

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها