کد خبر: ۲۳۴۰۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۹     ۱۳ تير ۱۳۹۳
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد دوئل مذهبی بین شیعه و سنی هدف اصلی داعش در منطقه است، گفت: جریان داعش دست پرورده و نسل چهارم طالبان است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، محمد دامادی در سخنان پیش از خطبه های امروز نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه جریان داعش نسل چهارم طالبان است و به دنبال اسلام خواهی نیست، اظهار کرد: داعش در استخر بتنی شیرجه زده و به نتیجه نمی رسد.

وی افزود: کارگردانان داعش دو هدف را برای خود طراحی می کنند یکی تجزیه عراق و آن را به به سه بخش کردستان، تشییع و سنی می‌خواهند تقسیم کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایجاد دوئل مذهبی و جنگ بین شیعه و سنی استراتژی داعش است، تصریح کرد:  در ایران علیرغم قومیت های متعدد، جنگ رخ نمی‌دهد و دلیل آن حضور مقتدرانه و به موقع مردم در دفاع از نظام بوده است.

وی با اعلام اینکه ایران در حوزه دفاعی به خوداتکایی رسیده است ولی جنایت استکبار تمامی ندارد، گفت: به دنیا اعلام کردیم که آماده انتقال تجربیات دفاعی خود به کشورهای دنیا هستیم.

دامادی با اشاره به اینکه رهبری و مرجع عالی قدر، رمز ماندگاری نظام بوده و درایت ایشان اگر نبود، مردم ایران مانند دیگر کشورهای منطقه بودند، افزود: اقتصاد مقاومتی و نرمش قهرمانانه راهبرد اساسی ولایت در حوزه داخلی و خارجی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها