کد خبر: ۲۳۳۸۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۳     ۱۱ تير ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598، باشگاه استقلال تلاش بسیاری دارد تا ظرف روزهای آینده قرارداد آندرانیک تیموریان را تمدید کند و این بازیکن توانمند را برای فصل بعد هم در اختیار داشته باشد. در این خصوص مسئولان باشگاه استقلال مذاکراتی با برادر آندو که نقش مدیر برنامه او را دارد انجام داده‌اند ولی این مذاکرات نتیجه مطلوبی را در پی نداشت. اما مسئولان باشگاه استقلال همچنان امیدوار هستند تا با آندرانیک تیموریان به صورت حضوری حرف بزنند و نظر او را جلب کنند.

از سوی دیگر گفته می‌شود یک باشگاه قطری پیشنهاد مناسبی به آندو ارائه کرده است و هافبک دفاعی تیم‌ملی در حال فکر کردن به این پیشنهاد است. اما سرژیک تیموریان مدعی شده که یک تیم ایرانی هم پیشنهاد مناسبی به آندو داده که می‌شود این پیشنهاد را رقیب پیشنهادهای قطری‌ها دانست. در این خصوص پیگیری‌های ما به این نتیجه رسید که تیم مورد نظر سپاهان است.

زردپوشان اصفهان که امیر ابراهیمی را از دست رفته می‌بینند و میانه زمین آنها در پست هافبک دفاع خالی شده است برای جذب آندو و رفع نقاط ضعف خود دورخیز کرده است.

البته گفته می‌شود که باشگاه تراکتورسازی هم برای جذب آندو اقدام کرده و پیشنهاد مناسبی ارائه کرده است ولی سرژیک تیموریان مدعی شد که پیشنهاد تبریزی‌ها آنقدر هم که گفته می‌شود بالا نیست و این باشگاه پیشنهادی درحد باشگاه استقلال ارائه کرده است. با این شرایط به نظر می‌رسد حضور آندو در جمع آبی‌پوشان منتفی است و با توجه به مواضع افشارزاده این بازیکن را باید از جمع استقلالی‌ها جدا شده دانست. این در حالی است که گفته می‌شود امیر قلعه‌نوعی قصد دارد شخصا با آندو صحبتی داشته باشد تا شاید بتواند این بازیکن را از جدایی منصرف کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها