کد خبر: ۲۳۳۶۸۸
زمان انتشار: ۲۱:۵۴     ۱۰ تير ۱۳۹۳

به گزارش 598،سخنگوی باشگاه پرسپولیس می گوید این باشگاه تمام تلاش خود را برای حفظ ملی پوشانش به کار خواهد بست.

مهدی خواجه‌وند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به استعفای حمید استیلی از هیات مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته شد تا علیرضا رحیمی هم‌چنان در ترکیب هیات مدیره بماند و در رای گیری‌ها شرکت کند.

او افزود: البته همواره ترجیح داده می‌شود که اعضای هیات مدیره یک عدد فرد باشد، اما به نظرم تعداد هشت نفر اعضای هیات مدیره پرسپولیس مشکلی را در روند رای گیری به وجود نمی‌آورد. حمید استیلی یک عضو فعال و موثر در ترکیب هیات مدیره بود و کمک بسیاری را در طول مدت حضورشان به ما کرد.

خواجه‌وند در باره این که گفته می‌شود هیچ تماسی با سید جلال حسینی از سوی باشگاه پرسپولیس گرفته نشده است، نیز گفت: تا آن جایی که می‌دانم برادر این بازیکن چندین بار به باشگاه آمد و صحبت‌هایی را مطرح کرد. البته نمی‌دانم بعد از بازی‌های ایران در جام جهانی، حسینی به باشگاه آمده یا خیر. اما ما تمام تلاش خود را برای حفظ این بازیکن ملی‌پوش انجام خواهیم داد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اردوی تدارکاتی پیش‌رو نیز گفت: به احتمال زیاد در همین ماه در کشور ترکیه یک اردوی تدارکاتی را برای آمادگی هر چه بیشتر برگزار خواهیم کرد.

او همچنین در مورد شکایت مطرح شده از سوی اسپانسر این باشگاه نیز گفت: باز هم تاکید می‌کنم چطور می‌شود شرکتی که حدود 70 تا 80 درصد سهام دار آن خود باشگاه پرسپولیس است بخواهد از این باشگاه شکایت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها