کد خبر: ۲۳۳۶۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۱     ۱۰ تير ۱۳۹۳
تمرين نوبت صبح تيم استقلال در سالن وزنه آکادمي ملي المپيک برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه 598 ،تمرين نوبت صبح تيم استقلال از ساعت 11 امروز در سالن وزنه مجموعه ورزشي انقلاب برگزار شد. در تمرين امروز آبي‌پوشان ميلاد فخرالديني به دليل حضور در کلينيک غايب بود.

* بازيکنان تيم استقلال در خصوص محمود فکري و اينکه آيا او به کادر فني اضافه شده از بقيه اعضاي کادر فني سوال مي‌کردند. قرار است فکري در نوبت عصر در تمرينات استقلال حضور پيدا کند.

*امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين امروز پيگير وضعيت ملي‌پوشان اين باشگاه بود و در اين خصوص تماس‌هايي را با مسئولان استقلال برقرار کرد.

* بازيکنان تيم استقلال در خصوص مسابقات جام جهاني صحبت کرده و به اتفاقات ديدار فرانسه و نيجريه اشاره مي‌کردند. تعدادي از بازيکنان هم اعتقاد داشتند نمي‌توانند مسابقات آخر جام جهاني که در ساعات بامدادي پخش مي‌شود را تماشا کنند چون تمرينات استقلال در نوبت صبح بسيار سنگين است و آنها مجبور هستند زود بخوابند. تعداد زيادي از بازيکنان موفق نشده بودند ديدار آلمان و الجزاير را تماشا کنند و فقط از مربيان در خصوص اين بازي و نتيجه اش سوال مي‌کردند.

*طبق برنامه بازيکنان استقلال بيش از يک ساعت به وزنه زدن و تمرينات بدنسازي زيرنظر امير حاج‌قاسم پرداختند.

*اعضاي تيم ملي واليبال نوجوانان قبل از شروع تمرين امروز در سالن وزنه آکادمي حضور داشتند و به تمرين پرداختند.

*تمرين نوبت بعد از ظهر تيم استقلال از ساعت 18:30 در کمپ زنده ياد حجازي و مثل روزهاي گذشته پشت درهاي بسته برگزار خواهد شد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها