کد خبر: ۲۳۳۶۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۱۰ تير ۱۳۹۳
سرمربي آمريکا پيش از رويارويي با بلژيک تاکيد کرد تيمش را براي ديدارهاي طاقت‌فرسا آماده کرده است.

 

به گزارش پایگاه 598 ،تيم ملي آمريکا بامداد فردا (چهارشنبه) در ديدار مرحله يک‌هشتم نهايي خود به مصاف بلژيک خواهد رفت.

پس از آنکه آمريکا موفق شد از گروه G با تفاضل گل بهتر نسبت به پرتغال صعود کند، در مرحله يک هشتم نهايي ديداري سخت با يکي از بهترين‌هاي اروپا دارد. سرمربي آلماني آمريکا بر اين باور است که تيمش براي اين ديدار آماده است.

يورگن کلينزمان در خصوص رويارويي با بلژيک گفت: حضور در مرحله حذفي بدان معنا است که شما بايد تيم‌تان را براي دوندگي بيشتر آماده کنيد. هر بازيکن بايد خودش را براي 120 دقيقه دويدن و ضربه‌هاي پنالتي آماده کند. اين خيلي طاقت‌فرسا است. ما تلاش زيادي کرديم تا بتوانيم زيرساخت‌هايمان را براي اين ديدار آماده کنيم تا بتوانيم با حريفان مقابله کنيم. سرنوشت بسياري از ديدارها در ثانيه‌هاي پاياني رقم مي‌خورند. به همين خاطر بايد اميدوار باشيم بتوانيم تا پايان با حريف بجنگيم.

کلينزمان اضافه کرد: به اينکه بتوانيم نتيجه دلخواه را از بلژيک بگيريم مثبت فکر مي‌کنم. تيم بهتر بايد برنده شده و راهي مرحله بعد شود. ما خوب کار کرديم، آماده هستيم، خستگي ديدارهاي گذشته را از تن بيرون کرديم و با روحيه‌اي بالا به ديداري مي‌رويم که دوست داريم در آن به پيروزي برسيم. تيم من تشنه است، تشنه موفقيت‌هاي بيشتر. مي‌خواهيم ثابت کنيم که توانايي‌هايمان بيش از اينها است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها