کد خبر: ۲۳۳۵۹۵
زمان انتشار: ۱۳:۴۹     ۱۰ تير ۱۳۹۳
سرمربي آرژانتين پيش از رويارويي با سوييس اعلام کرد تيمش حق اشتباه کردن ندارد زيرا برايشان بسيار گران تمام مي‌شود

 

به گزارش پایگاه 598 ،تيم ملي آرژانتين در ديدار مرحله يک هشتم نهايي امشب و از ساعت 20 و 30 دقيقه به وقت تهران در ورزشگاه سائوپائولو به مصاف سوييس خواهد رفت.

از زماني که جام جهاني آغاز شده، نام آرژانتين همواره در بين شانس‌هاي نخست قهرماني بوده است اما اين تيم در مرحله گروهي نتوانست انتظار هوادارانش را بر آورده کند اما در هر حال آلبي سلسته با پيروزي در ديدارهاي خود مقابل بوسني و هرزگوين، ايران و نيجريه موفق شد به عنوان تيم نخست از گروه F صعود کند.

به نقل از فارس، الخاندرو سابه‌يا در مورد رويارويي با سوييس گفت: همه ما مي‌دانيم بايد تمرکز بالايي داشته باشيم و منسجم بازي کنيم. روشن است که در اين مرحله هيچ جايي براي اشتباه وجود ندارد. در مرحله گروهي مي‌توانستيم اگر دچار اشتباه شديم در بازي بعد جبران کنيم. اشتباه در اين مرحله مي‌تواند خيلي گران‌تر تمام شود.

ليونل مسي در مرحله گروهي موفق شد در سه ديدار چهار بار دروازه حريفان را باز کند تا بدين ترتيب بسياري از منتقدان خود را به سکوت دعوت کند. سابه‌يا در اين مورد هم گفت: مسي جام جهاني خوبي را سپري مي‌کند. اين همان چيزي است که من، هم‌تيمي‌ها، مردم و همه از او انتظار داريم. براي او و براي تيمم خوشحالم. او بازيکن کليدي ما است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها